Lajnux Skrivet 2 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2011 Att låta lillebror spela i i några timmar igår var rena rama ratiomördaren! Låg på 1.7 när jag slutade spela och lät honom lita ett tag. Några timmar senare var min ratio nere på 1.1. Nu kommer jag få jobba mig upp igen. Småbröder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Refur Skrivet 2 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2011 Att låta lillebror spela i i några timmar igår var rena rama ratiomördaren! Låg på 1.7 när jag slutade spela och lät honom lita ett tag. Några timmar senare var min ratio nere på 1.1. Nu kommer jag få jobba mig upp igen. Småbröder. Det luktar lite campingvarning att ha en K/D ratio på mer än 1.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2011 Det luktar lite campingvarning att ha en K/D ratio på mer än 1.. Varför skulle det vara campingvarning? Lirar offensivt men inte korkat, det borde räcka för att hålla sig över 1.0. Värt att notera är även att jag bara spelat runt tio minuter med Recon, en klass jag kommer få mycket problem att avancera i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 2 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2011 vet inte hur det är med bf3 men i min erfarenhet så i bc2 var det omöjligt att ha accuracy över 12% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Refur Skrivet 2 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2011 Varför skulle det vara campingvarning? Lirar offensivt men inte korkat, det borde räcka för att hålla sig över 1.0. Värt att notera är även att jag bara spelat runt tio minuter med Recon, en klass jag kommer få mycket problem att avancera i. Man kan campa med fler klasser än recon. Själv försöker jag spela taktiskt. Senast idag blev jag dock revivad tre gånger av en i min squad. Trots att vi vart under tung beskjutning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2011 Att låta lillebror spela i i några timmar igår var rena rama ratiomördaren! Låg på 1.7 när jag slutade spela och lät honom lita ett tag. Några timmar senare var min ratio nere på 1.1. Nu kommer jag få jobba mig upp igen. Småbröder. Nu låter du som att K/D är viktigast av allt förstår inte på mig folk som tror statsen är så viktiga kolla på mig jag skiter it jag spelar för det är kul och låter mig utvecklas med tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2011 Nu låter du som att K/D är viktigast av allt förstår inte på mig folk som tror statsen är så viktiga kolla på mig jag skiter it jag spelar för det är kul och låter mig utvecklas med tiden. Har du inte förstått? Det är K/D som får världen att gå runt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2011 Det luktar lite campingvarning att ha en K/D ratio på mer än 1.. Varför skulle det vara campingvarning? Lirar offensivt men inte korkat, det borde räcka för att hålla sig över 1.0. Värt att notera är även att jag bara spelat runt tio minuter med Recon, en klass jag kommer få mycket problem att avancera i. Inte svårt att ha en ratio över 1 på BF om du spelar offensivt, borde inte vara allt för svårt att ha över 2 om du springer runt och dödar bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2011 (redigerad) Dubbelpost Redigerad 2 november, 2011 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2011 Har du inte förstått? Det är K/D som får världen att gå runt. Om man tänker så så blir det knappt nå teamwork. Nu säger jag inte att du inte gör det för jag har bara spelat med dig i ca 5-10min på den där servern men om jag säger så här dem flesta servrar jag har kört på så skiter dem i teamwork för dem tänker bara på statsen och är fragkåta som inne i helvete och det är så störande. Ingen droppar knappt ammo eller health packs har blivit uppliven ca 10 gånger bara när jag har blivit skjuten för laget skiter i sina medspelare för dem tänker bara på statsen. Spelet skulle vart mycket roligare om alla i laget hjälptes åt istället för att vara så frag kåta så det skriker om det man ser bara dem rushar runt hela banan och pangar hej vilt eller så sitter det nån svettig jävel i spawnpointen och skjuter vart enda en som blir spawnad för han är så fragkåt. Nu kan jag inte säga exakt hur du spelar om du kör teamwork eller tänker bara på statsen som jag sa med den lilla tiden vi spelade fast då var du på andra sidan av laget. Så jag syftar på dem andra som inte kör teamwork. Så du får tolka detta inlägg hur du nu vill. Men nog med offtopic om det. Hur många av er upplever lagg på dem flesta servrarna? Jag har konstant till och från är det nåt Dice/EA kommer jobba på att lösa? För jag tror det inte ligger hos server hosten då jag spelar på servers med 30-50 ping bara. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 2 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2011 Men nog med offtopic om det. Det är inte alls off topic. Det är faktiskt ett väldigt stort problem på de flesta banor, speciellt Rush där alla attackers tror att de hamnat hos Defenders. Ingen avancerar och till råga på allt så är halva laget "recon"/snipers. Hur många av er upplever lagg på dem flesta servrarna? Jag har konstant till och från är det nåt Dice/EA kommer jobba på att lösa? För jag tror det inte ligger hos server hosten då jag spelar på servers med 30-50 ping bara. Låg ping till servrarna innebär inte laggfritt i sig. Servern måste behandla informationen också. Senaste serverpatchen som släpptes inatt ska fixa en del rubberbanding som det kallas. Alla servrarna är dock inte uppdaterade så om du vill vara säker så sök efter servrar som heter något med "R7". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2011 (redigerad) Det är inte alls off topic. Det är faktiskt ett väldigt stort problem på de flesta banor, speciellt Rush där alla attackers tror att de hamnat hos Defenders. Ingen avancerar och till råga på allt så är halva laget "recon"/snipers. Låg ping till servrarna innebär inte laggfritt i sig. Servern måste behandla informationen också. Senaste serverpatchen som släpptes inatt ska fixa en del rubberbanding som det kallas. Alla servrarna är dock inte uppdaterade så om du vill vara säker så sök efter servrar som heter något med "R7". Oh thanks ska ta och kolla det. EDIT: Det andra du sa så håller jag med dig på den fronten med jag körde Tehran Highway för nån dag sen och fyfan vad lack jag vart då ingen gjorde nåt och vi hade precis fått ner näst sista M-COM då var det ca 30 tickets kvar och det tickade jävligt snabbt ner pga en orsak alla satt och tryckte bakom en jävla husvägg där M-Comen var alla var så fega att de vågade inte lämna husväggen då det var infantrys och en T-90i om jag minns rätt om ryssarnas tank heter så var på framsidan. Så jag tänkte om jag springer ut nu och plantar bomben så kanske jag får assistans av dem andra men nää dem hängde kvar bakom husväggen jag dog fick ingen hjälp. Så två i laget började anklaga resten av laget för "Fucking COD KIDS n00bs" "Leave the fucking game and learn to play" etc etc. Men aja andra gången tänkte jag men nu lär de ha fattat då att de ska hjälpa då var vi nere i 10 tickets så jag lyckades planta andra gången men till min förvåning så fick jag hjälp av 3 andra spelare vi lyckade hålla ut en liten stund medans resten tryckte bakom husväggen och den var nära på att sprängas men sen dog vi och ingen sprang fram och skyddade den pipande M-COMEN utan dem sket i den helt och hållet så ja ryssarna kunde deffa den och vi förlorade. Så ungefär 5 tickets kvar gav vi upp för ingen i laget gjorde nåt förutom att trycka bakom husväggen så dem som var med mig och skyddade m-comen började anklaga och smuts kasta dem av vrede för ingen gav oss assistanse när vi hade en jävla pansar vagn framför oss och ca 6-10 soldater som panga på oss. Så jävla irreterande att ingen kan kö teamwork Redigerad 2 november, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 3 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2011 ... Man får hoppas att det går över snart när folk har låst upp lite mer vapen. [skryt] btw http://piclair.com/data/uz5pd.jpg TOPP 1000 madderfakkers! Här börjar min väg mot total världsdominans.[/skryt] 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2011 Gratz. Ja vi får hoppas när mw3 kommer ut att cod kidsen försvinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2011 Man får hoppas att det går över snart när folk har låst upp lite mer vapen. [skryt] btw http://piclair.com/data/uz5pd.jpg TOPP 1000 madderfakkers! Här börjar min väg mot total världsdominans.[/skryt] Bra jobbat, seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 3 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2011 Gratz. Ja vi får hoppas när mw3 kommer ut att cod kidsen försvinner Bra jobbat, seriöst. Tack, en natt senare så blir man petad. -- Vad sägs om att fixa ihop ett stort GTAsajten party och lira någon kväll? Nu bör ju de flesta börjat vänja sig vid spelet och så! =) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2011 (redigerad) Tack, en natt senare så blir man petad. -- Vad sägs om att fixa ihop ett stort GTAsajten party och lira någon kväll? Nu bör ju de flesta börjat vänja sig vid spelet och så! =) Jag är på - :D Redigerad 3 november, 2011 av Mark 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2011 Jag har spelat CO-OP hela kvällen. Helt okej banor, men det blir tråkigt att nöta igenom skiten så många gånger som krävs för att låsa upp G3:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2011 Jag har spelat CO-OP hela kvällen. Helt okej banor, men det blir tråkigt att nöta igenom skiten så många gånger som krävs för att låsa upp G3:an. Det finns en bugg i Eleventh floor som ger "infinite" xp. Just so u know Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2011 Det finns en bugg i Eleventh floor som ger "infinite" xp. Just so u know Hur funkar den buggen är det bara på ett ställe på banan eller genom hela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts