Adrian G Skrivet 28 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2011 (redigerad) Knivkillsen endast med specialanimationen! Sneaky mf'er http://piclair.com/data/q8hfm.jpg Redigerad 28 oktober, 2011 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2011 (redigerad) Nu ska man kunna hitta mig. Så SavedCarpet alltså Puss (Sjukt kul äre!) Edit: PC Redigerad 29 oktober, 2011 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2011 Nu ska man kunna hitta mig. Så SavedCarpet alltså Puss (Sjukt kul äre!) PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 29 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2011 Är det bara för mig som pingen inte visas i Battlelog? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2011 VaXXoR: xDavyJones PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2011 Uppdaterar listan nu då. Lägger till dig Vaxxor och Plasir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2011 (redigerad) Vi som spelar BF3 är Battlefield 3 PC: Wu Zi Mu: Ylex SilentViper: Gurkan02 Kobbe: Kobbe_gve Adrian G: Creepycruel Sniper: Bearzerk Mark: MarkyPV Felshoe: Felshoe MrNoNja: Nonanin ZcruweN: McGg Boomer: Boomerino StellHell: StellHell Eudoros: Tendens725 ExploSive: Tumadree Kebab: Antehoff VaXXoR: xDavyJones Plasir: SavedCarpet Battlefield 3 PS3: Karatemorfar: ChristianMattson RavenE: RavvenE Comfy: Comfaj StellHell: StellHell Battlefield 3 Xbox 360: Sniper: Sniper Simonracer: Sgt Elochai EDIT: VaXXoR ditt namn finns inte med via Origin. Redigerad 29 oktober, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 29 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2011 Förhoppningsvis har mediamarkt kvar ett ex imorgon, då åker jag och köper det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2011 EDIT: VaXXoR ditt namn finns inte med via Origin. Skumt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2011 Nån som vet när Physical warfare pack släpps gratis? För läste att det skulle släppas gratis men stog inte när riktigt så tänkte om ni visste nåt? Sen vilka är intresserade av att göra en GTAsajten plutoon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 30 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2011 (redigerad) Sen vilka är intresserade av att göra en GTAsajten plutoon? Fixat! Ni får ursäkta emblemet, men bokstäver är svåra att göra! Ska plutonens tagg vara GTA eller GTAs? Redigerad 30 oktober, 2011 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 31 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2011 Har lirat multiplayer i ungefär en timme och jag är oerhört tillfredsställd av vad jag sett hittills! Lirar som "ih0ax" (jag vet, jävligt coolt. Det var jag som kom på det). Bara lägga till mig om ni känner för att lira. Har även Skype som jag gärna gråter en skvätt i när det går dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2011 Fixat! Ni får ursäkta emblemet, men bokstäver är svåra att göra! Ska plutonens tagg vara GTA eller GTAs? GTAs säger jag. Det är mer unikt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 31 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2011 Vill bara säga lite snabbt, jag äger inte BF3 ÄN. Men det kommer förmodligen snart, så låt mitt namn stå kvar i listan, det kommer vara detsamma som i betan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2011 Körde Rush igår på Kharg Island fyfan vad svår bana om man är attacker säger jag bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2011 Fan vad ja gillar A-91 vapnet lätt att döda med det dominerade lite med det på metro banan körde td f.ö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2011 Fan vad ja gillar A-91 vapnet lätt att döda med det dominerade lite med det på metro banan körde td f.ö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 31 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2011 stör mig som fan på deras squad system. Går ju knappt att spela med en kompis. Man kommer inte i samma squad i spelet och ibland inte ens i samma lag. Och tillslut när man kommer i samma lag och squad så kan man inte prata med varandra Ps3 versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2011 Most epic game ever! Conquest mode i Seine Crossing, 64 man. Jag och 2 polare spelade tillsammans i samma squad, vi båda var support med M249, o en assault som healade. Vi la oss i trappuppgången i random hus (cirka 100 meter från närmsta CP). Där låg vi tills en fiende kom, burstade ner honom med två M249. Sen kom en till, och en till, och några till. Helt plötsligt var det nya missionet att inta vårat lilla "fort" (dvs trappuppgången till huset). Ett 10 tal man stod utanför och försökte lobba in granater, och samtidigt rusha rakt in men möttes av kulregn från våra M249. Ibland lyckades en granat landa olägligt, men då hade vi medicen som återupplivade oss. 15-20 minuter senare vann vi matchen för att deras tickets rann ner till 0. It was fun! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 31 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2011 stör mig som fan på deras squad system. Går ju knappt att spela med en kompis. Man kommer inte i samma squad i spelet och ibland inte ens i samma lag. Samma här, på PC. Sjukt jobbigt. F.ö ett jävla fint spel. Synd är det dock att många spelare inte vet vad teamwork betyder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts