Jump to content

Battlefield 3

SilentViper
 Share

Recommended Posts

Njae, jag vet egentligen inte vad jag menar själv, haha. Känns som att siktet flyger åt sidorna på tok för snabbt fast jag sänkt känsligheten.

Jag håller med om att det känns helt annorlunda att sikta, och just nu känns det som att det är en förändring som är negativ men jag är säker på att det bara är en vanesak. :)

Jag testar att fråga igen, var skriver jag in min förbokningskod?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller med om att det känns helt annorlunda att sikta, och just nu känns det som att det är en förändring som är negativ men jag är säker på att det bara är en vanesak. :)

Jag testar att fråga igen, var skriver jag in min förbokningskod?

Origin -> Kugghjulet -> Lös in produktkod

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det tror jag också. Allting känns väldigt annorlunda just nu, men jag tror att jag kommer älska det när det väl fastnar.

Sen har jag haft lite problem med EA vad det gäller uppkopplingen (spelar PS3). Ibland så går det inte att få kontakt med EA trots att jag är inloggad på PSN, men förhoppningsvis är det bara temporärt strul såhär i början. En stor förbättring är att man nu inte MÅSTE gå in i quick match utan att man faktiskt kan bläddra bland servrar. Var väldigt trött på att hamna i matcher om ~3 spelare i varje lag om och om igen... Lyckades få till 30 kills och 4000 poäng i en match igår förresten, kändes som en bra början :D

EDIT: Just det, lägg till Mysig om ni spelar PS3 :naughty:

Redigerad av Spam Snuten
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller du fortfarande på att registrera dig? För jag hittar inte SavedCarpet, nixpix.

Näe jag registrerade mig innan jag kunde börja tanka hem det så jag ska finnas.

Hittade JSHC o la till igår. Får kolla om han fått nåt från mig :)

En kompis kunde inte hitta mig heller iofs. Jag kanske missat något som måste accepteras eller ändras?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag spelar på konsol [Playstation 3] och har upptäckt visst lagg, men inget som har stört spelandet. :)

Mina tankar hittills:

- Siktet är lite svårare att hålla koll på.

- Man kan använda kniven som ett snabbt handvapen [tack för det! gillade inte att den bara vart för dog tags i bfbc2].

- Jag måste ge mig själv mer tid att vänja mig vid det nya spelandet. I en runda kan jag få 4 kills och 10 deaths. I nästa kan statsen ligga på 16 kills och 2 deaths. :lol::blink:

- Jag har testat co-op lite och det är kul men lite otydligt ibland.

Sammanfattning: Galet bra spel som vart värt att vänta på. Är övertygad om att jag kan bli en farlig spelare om ett tag. :ph34r:^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rank 10 nu, galet kul är det!

Vad kör ni för klasser? Jag kör nästan enbart support. Mortar var inte lika kul som jag hade hoppats på.

Kör enbart Support just nu. m249 + c4 är inte illa =)

Ska testa runt lite med recon också när jag kör med några polare (mobile spawnpoint <3)

Körde nästan enbart Assault i BC2, så kommer inte bli något med den klassen på ett bra tag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kills: 0

Death: 16

FUCK YEAH! :lol:

Haha är inte heller så bra. Kör mest Conquest på Firestorm fyfan vilken rolig bana Firestorm är den där franska banan med två broar tycker jag inte är så kul seg som attan är den iallafall när dem plantar minor på broarna. Men ja fyfan vad XP man får för Conquest typ 150-200 XP för flaggan när den blir neutral sen 250 XP för när man har tagit flaggan sen + 25 eller 50 om sin squad leader har satt dit en "order" på just den flaggan

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha är inte heller så bra. Kör mest Conquest på Firestorm fyfan vilken rolig bana Firestorm är den där franska banan med två broar tycker jag inte är så kul seg som attan är den iallafall när dem plantar minor på broarna. Men ja fyfan vad XP man får för Conquest typ 150-200 XP för flaggan när den blir neutral sen 250 XP för när man har tagit flaggan sen + 25 eller 50 om sin squad leader har satt dit en "order" på just den flaggan

Nejdu, Seine Crossing heter den "franska banan med två broar".

Operation Firestorm är en stor ökenbana med oljefält. Båda är dock superskoj! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nejdu, Seine Crossing heter den "franska banan med två broar".

Operation Firestorm är en stor ökenbana med oljefält. Båda är dock superskoj! :)

Håller inte med om Seine Crossing tycker den var bara allmänt seg bara. Men smaken är som baken.

Snacka om att Caspian Border suger i Team Deathmatch jävla rush bana och alla springer över till andra sidan och campar som inne i helvete man kan knappt ta sig över till andra sidan. Om man inte blir skjuten av nån med automat vapen så ligger det alltid en sniper på en och samma ställe under hela matchen.

Dessutom så är det med folk i rankerna 1-6 har jag märkt iallafall den servern jag spelade på. Btw är det här normalt såg en från Nederländerna som hade rank 1 eller om det var rank 2 han hade typ 20-30 kills och typ 6-7 deaths? Eller har han spelat betan förut eller är det fusk?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dessutom så är det med folk i rankerna 1-6 har jag märkt iallafall den servern jag spelade på. Btw är det här normalt såg en från Nederländerna som hade rank 1 eller om det var rank 2 han hade typ 20-30 kills och typ 6-7 deaths? Eller har han spelat betan förut eller är det fusk?

Team Deathmatch? I BF är det Conquest som gäller, med lite mål att kämpa för ska du se att matchen är mycket bättre! Och man kan vara duktig även i låga ranker. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor