Jump to content

Battlefield 3

SilentViper
 Share

Recommended Posts

Heeeeeeeeelvede. Laddade ner nya grejer till mitt grafikkort och nu laggar spelet tusen gånger mer än sist. Ospelbart.

Mitt minskade litegran det kan väl ha med att dem flesta gjorde den där bypassen för aktivering. Att servrarna blir överbelastade.

EDIT: Plasir var nyss uppe och handlade lite hade iallafall inge problem med betalningen med swedbank kort.

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt minskade litegran det kan väl ha med att dem flesta gjorde den där bypassen för aktivering. Att servrarna blir överbelastade.

EDIT: Plasir var nyss uppe och handlade lite hade iallafall inge problem med betalningen med swedbank kort.

Det kan va för att du inte betalade över nätet? ;)

Edit:

20:51 För närvarande förekommer det störningar i internet- och mobilbanken, vilket bland annat innebär att det inte går att logga in. Störningarna påverkar även möjligheten att göra uttag i bankens automater samt kortbetalningar. Felet är identifierat och vi arbetar med att åtgärda detta så fort som möjligt. Swedbank beklagar de olägenheter störningarna medför.

Redigerad av Plaisir
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, jag har inte spelat online än. Gör mig van och spelar kampanjen. Det flöt på bra innan uppdateringen av grejerna, men nu är det katastrofalt hackigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan vara jag som är ovan, men jag tycker att kontrollen för att sikta inte känns lika "smooth" som i BFBC2. Den känns mera hackig och svårkontrollerad.

Är det bara jag? :P

Tänker du på rekylen? För den tycker jag har förbättrats avsevärt. Att skjuta korta skurar är mycket svårare nu än i BC2.

--

Kan jag få tips på ett grafikkort som kostar runt 3000 och samtidigt klarar spelet okej/bra/i-alla-fall-bättre-än-dödshack-på-low?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänker du på rekylen? För den tycker jag har förbättrats avsevärt. Att skjuta korta skurar är mycket svårare nu än i BC2.

--

Kan jag få tips på ett grafikkort som kostar runt 3000 och samtidigt klarar spelet okej/bra/i-alla-fall-bättre-än-dödshack-på-low?

Polaren har en GTX 570, och med den flyter det riktigt bra enligt honom.

De ligger ju ganska nära 3000 kr gränsen.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor