VaXXoR Skrivet 27 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2011 Har du sett det här? Bra! Min kompis blev kickad från Sandviken som jag alltid spelar på när det gäller BF. Hoppas han kan spela där nu också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2011 Okej igår så lyckades supporten fixa så jag kom in på battlelog men när jag joinar får jag Game could not login to EA Online backend Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 27 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2011 Någon som lirar på xobox? Jag skulle starta första uppdraet och har hakat upp redan 3 sek in i introt, även fast jag startar om och om och om och om. HORA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2011 Någon som lirar på xobox? Jag skulle starta första uppdraet och har hakat upp redan 3 sek in i introt, även fast jag startar om och om och om och om. HORA! Kolla första sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2011 När ska dom fixa lagget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2011 Lirar på PC, nickar JSHC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2011 När ska dom fixa lagget? Kommer nyss från en fika med en av de högsta hönsen och han berättade för mig att de skulle strunta i att fixa laggen för det är tråkigt och krångligt. Så kan det gå. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2011 Kommer nyss från en fika med en av de högsta hönsen och han berättade för mig att de skulle strunta i att fixa laggen för det är tråkigt och krångligt. Så kan det gå. Svenskar..... går inte att lita på alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2011 Svenskar..... går inte att lita på alltså. Har svårt att tro att Lajnux var seriös där. Där ser man då är det inte bara jag som laggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2011 Jag ska döda Swedbank! Kan varken köpa det via nedladdning och kan inte beställa hem det för att de har något problem just nu. Kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2011 Heeeeeeeeelvede. Laddade ner nya grejer till mitt grafikkort och nu laggar spelet tusen gånger mer än sist. Ospelbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2011 (redigerad) Heeeeeeeeelvede. Laddade ner nya grejer till mitt grafikkort och nu laggar spelet tusen gånger mer än sist. Ospelbart. Mitt minskade litegran det kan väl ha med att dem flesta gjorde den där bypassen för aktivering. Att servrarna blir överbelastade. EDIT: Plasir var nyss uppe och handlade lite hade iallafall inge problem med betalningen med swedbank kort. Redigerad 27 oktober, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2011 (redigerad) Mitt minskade litegran det kan väl ha med att dem flesta gjorde den där bypassen för aktivering. Att servrarna blir överbelastade. EDIT: Plasir var nyss uppe och handlade lite hade iallafall inge problem med betalningen med swedbank kort. Det kan va för att du inte betalade över nätet? Edit: 20:51 För närvarande förekommer det störningar i internet- och mobilbanken, vilket bland annat innebär att det inte går att logga in. Störningarna påverkar även möjligheten att göra uttag i bankens automater samt kortbetalningar. Felet är identifierat och vi arbetar med att åtgärda detta så fort som möjligt. Swedbank beklagar de olägenheter störningarna medför. Redigerad 27 oktober, 2011 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2011 Mitt minskade litegran det kan väl ha med att dem flesta gjorde den där bypassen för aktivering. Att servrarna blir överbelastade. EDIT: Plasir var nyss uppe och handlade lite hade iallafall inge problem med betalningen med swedbank kort. Nej, jag har inte spelat online än. Gör mig van och spelar kampanjen. Det flöt på bra innan uppdateringen av grejerna, men nu är det katastrofalt hackigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2011 Kan vara jag som är ovan, men jag tycker att kontrollen för att sikta inte känns lika "smooth" som i BFBC2. Den känns mera hackig och svårkontrollerad. Är det bara jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2011 Laddar hem det. Sålänge får ni lägga till SavedCarpet på PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 27 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2011 Laddar hem det. Sålänge får ni lägga till SavedCarpet på PC Håller du fortfarande på att registrera dig? För jag hittar inte SavedCarpet, nixpix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2011 Var skriver jag in koden så att jag får mina SpecAct-kit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2011 Kan vara jag som är ovan, men jag tycker att kontrollen för att sikta inte känns lika "smooth" som i BFBC2. Den känns mera hackig och svårkontrollerad. Är det bara jag? Tänker du på rekylen? För den tycker jag har förbättrats avsevärt. Att skjuta korta skurar är mycket svårare nu än i BC2. -- Kan jag få tips på ett grafikkort som kostar runt 3000 och samtidigt klarar spelet okej/bra/i-alla-fall-bättre-än-dödshack-på-low? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2011 (redigerad) Tänker du på rekylen? För den tycker jag har förbättrats avsevärt. Att skjuta korta skurar är mycket svårare nu än i BC2. -- Kan jag få tips på ett grafikkort som kostar runt 3000 och samtidigt klarar spelet okej/bra/i-alla-fall-bättre-än-dödshack-på-low? Polaren har en GTX 570, och med den flyter det riktigt bra enligt honom. De ligger ju ganska nära 3000 kr gränsen. Redigerad 27 oktober, 2011 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts