Jump to content

Battlefield 3

SilentViper
 Share

Recommended Posts

Alltså jag hade det gamla visa ungdom kortet men jag gick till banken för ett par månader sen och uppgradera upp mig sen fick jag även den nya bankdosan för att betala räkningar och sånt det kunde jag inte innan jag gjorde uppgraderingen.

Internetbanken har inget med visa ung att göra.

Börjar verified by visa att gälla direkt eller är det någon fördröjning? Annars har du ju e-kort också (fungerar inte över allt)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska köpa det från Origins nu har jag tänkt (någon som kan någon rabattkod?), det går tydligen att spela redan nu i europa:

http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3-pc/1443042-get-battlefield-3-25th-october-anywhere.html

Kanske lite "fishy" men samtidigt hade EA nog plockat bort det där från deras forum om det var så farligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah jo. Eftersom det hade gått rykten om det så tänkte om nån hade testat.

Varför ska man testa något som ändå inte fungerar? För att spelen ska gå att "fixa" på steam krävs ju att dem finns i steam store. Du kan ju lägga till produkter utan cd-key med. Men som sagt varför skulle EA släppa "sina" spel på sin konkurrents platform?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Älskar Battlefield-spelen och är svinsugen på BF3, bara att min dator lär inte palla det och jag har alltid spelat dom på dator.

Tror ni det är värt att köpa det till PS3? Eller kommer känslan suga?

Majoriteten föredrar FPS på PC och ingen handkontroll väl bara kolla på alla dessa krig mellan konsol fanboys och PC fanboys. Jag föredrar att FPS ska spelas på PC.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Älskar Battlefield-spelen och är svinsugen på BF3, bara att min dator lär inte palla det och jag har alltid spelat dom på dator.

Jag läste någonstans att minimum på PC motsvarar konsol.

Men är man inte allt för brydd av grafiken så är det väl bara att köra på.

Fast jag skulle absolut inte köpa ett fps-spel till konsol öht..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag spelade det på PS3 och ptja, det fungerade ju, men jag gillar inte att spela FPS på konsoler. Det enda konsoler duger till är partyspel, fightingspel och rallyspel enligt mig. Men funkar FPS på konsol för dig så är det väl bara att köra på, grafiken är ju betydligt mycket sämre men det funkar ju..

---

Tankar spelet på Origin nu, snart blir det spela av!

Edit: Ni kan lägga till mig på PC: NymNi

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor