Kebab Skrivet 6 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2011 Vi som spelar BF3 är Battlefield 3 PC: Wu Zi Mu: Ylex SilentViper: Gurkan02 Kobbe: Kobbe_gve Adrian G: Creepycruel Sniper: Bearzerk Mark: MarkyPV Felshoe: Felshoe MrNoNja: Nonanin ZcruweN: McGg Boomer: Boomerino StellHell: StellHell Eudoros: Tendens725 ExploSive: Tumadree Kebab: Antehoff Battlefield 3 PS3: Karatemorfar: ChristianMattson RavenE: RavvenE Comfy: Comfaj StellHell: StellHell Battlefield 3 Xbox 360: Sniper: Sniper Simonracer: Sgt Elochai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 6 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2011 Jag heter tumadree Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 6 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2011 Jag heter tumadree Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2011 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2011 Läste nyss att det går rykten om att BF3 kommer komma till steam men än så länge så äre bara rykte. http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20111005/rykte-battlefield-3-kommer-till-steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 6 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2011 Läste nyss att det går rykten om att BF3 kommer komma till steam men än så länge så äre bara rykte. http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20111005/rykte-battlefield-3-kommer-till-steam Lär ju vara rätt så osannolikt dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2011 Caspian border är ospelbart på grund av lagg och buggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2011 Caspian border är ospelbart på grund av lagg och buggar. Det brukar kunna vara så i betaversioner, vettu. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 8 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2011 Det brukar kunna vara så i betaversioner, vettu. Men sen är det ju DICE också. Så vi kan väl gott kalla spelet beta tills dess att spelet varit ute i lite drygt ett halvår. Man får ta och hoppas att de har dedikerat en stor del av teamet till att optimera serversidan. Lite buggar kan jag väl gå med på, men absolut inte lagg från servern. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2011 Jag tycker de borde ha en pop up varje gång man joinar en server där det står "Rember this is a BETA version, bla bla bla not same as full version" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2011 Spelade en match förut, en snubbe som klagade på spelet så sjukt mycket! "And this is supposed to be a cod killer, haha wtf? This game is so fucking glitchy, how can this possibly be a cod killer?" Jag vill brutalt döda folk som inte vet vad en beta är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2011 Caspian border är ospelbart på grund av lagg och buggar. Bara för PC va? Har inte sett den mapen på PS3 iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2011 Det brukar kunna vara så i betaversioner, vettu. Jajaja. Bara för PC va? Har inte sett den mapen på PS3 iaf. Stämmer. De hade tydligen uppe den banan för att kunna stresstesta och optimera servrarna, så det var väl egentligen inte konstigt att allting buggade ur totalt. Men det var tråkigt att inte kunna pröva på det ordentligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2011 Då var det bokat och klart! Det här var det bästa erbjudandet jag kunde hitta. Plus att det gör att min partner in crime inte hinner tjuvstarta med levlingen. http://www.webhallen.com/spel/pc/133112-battlefield_3-limited_edition_x_2-buddy_pack_inkl_forbokningserbjudande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2011 (redigerad) Redigerad 19 oktober, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2011 Varför kan jag inte förhandsboka detta på game? När jag har skrivit in mitt kortnummer och sånt skit sen står det att det inte kunde verifieras mitt visa kort. Loggade in på banken och gjorde det där verifierings saken by visa så mitt kort är kopplad till näthandel men får ändå fel när jag ska göra beställningen? Är det för det står fortfarande visa ungdom? Fast jag har uppgraderat till nya kortet som är svart/gul/orange Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2011 Hur är det med BF3 till konsolerna? Kommer banorna vara mindre? Har hört massa om att dom ska ta bort massa från spelet till konsolerna. Vad är skillnaderna mellan PC och konsol egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2011 Hur är det med BF3 till konsolerna? Kommer banorna vara mindre? Har hört massa om att dom ska ta bort massa från spelet till konsolerna. Vad är skillnaderna mellan PC och konsol egentligen? Det enda jag har hört är att man inte kommer kunna spela 64 personer på konsoll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2011 Det enda jag har hört är att man inte kommer kunna spela 64 personer på konsoll. Allt jag hittar är att banorna kommer vara mindre och för 24 spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2011 Varför kan jag inte förhandsboka detta på game? När jag har skrivit in mitt kortnummer och sånt skit sen står det att det inte kunde verifieras mitt visa kort. Loggade in på banken och gjorde det där verifierings saken by visa så mitt kort är kopplad till näthandel men får ändå fel när jag ska göra beställningen? Är det för det står fortfarande visa ungdom? Fast jag har uppgraderat till nya kortet som är svart/gul/orange Har du visa ungdom är det säkert därför.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts