Jump to content

Battlefield 3

SilentViper
 Share

Recommended Posts

Gissar att det börjar om på noll, för jag har hört att de ska tweaka och fixa med poängsystemet innan spelet släpps.

Ah okej jag hoppas iallafall dem höjer XP systemet lite till 150-200. Tycker man får för lite XP per kill samt om man deffar eller plantar. Även när man är medic eller kit support när man lämnar du medickits eller ammo. Tycker det kan höjas till en 40-50. Man gör ju såklart en insats för teamet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah okej jag hoppas iallafall dem höjer XP systemet lite till 150-200. Tycker man får för lite XP per kill samt om man deffar eller plantar. Även när man är medic eller kit support när man lämnar du medickits eller ammo. Tycker det kan höjas till en 40-50. Man gör ju såklart en insats för teamet.

Det låter som du vill ha mer XP för.. allt? Alltså, du vill levla kvickare?

Det brukar vara snabbare level progression i betor för att folk ska kunna testa mera. Så, hoppas du inte blir allt för besviken. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett plus med hela xp systemet är ju att det tvingar dig till att bli en bättre spelare också, för du kommer tillslut inse att du måste spela mer försiktigt istället för att bara rusha in och dö hela tiden!

Spelade med en som var rank 44 häromdagen som slutade med 38-2, han slutade på nånting på 5000 score! Rätt nice!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kul lagg. Jag ser mig själv sitta kvar hukandes när jag springer ifrån stället jag satt på. Personerna som dödar mig är bara skuggor.

Ljudet laggar och gör spelet ospelbart oavsett om jag kör på Low eller Ultra. Meeeeeeh....<_<

Spelet är låst på mediun settings. Såg att fler hade det där med fienden. Själv så har ja inte upplevt nå lagg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kör som sagt på Xbox.. Och jag blir överlycklig när jag inte får någon form av bugg.

Jag blir kickad ifrån ea's sevrar typ 1 gång i timmen.

Spelet fryser helt så konsolen måste startas om en gång i timmen i snitt (Oftast när jag har C4 equipped.)

Får black screen ibland.

Ramlar ofta under marken..

Ibland när jag skjuter en fiende så reggar inte skotten alls. Tömde ca 50 skott i en jävel med min Saw utan att han förlora 1%. (Han vände sig om efter det och tog mig på 3 skott.) Och så usel är jag inte på att träffa på 4-5 meters håll..

Men ack så jag längtar tills man kan spela ett Buggfritt Bf3 :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi som spelar BF3 är

Battlefield 3 PC:

Wu Zi Mu: Ylex

SilentViper: Gurkan02

Explosive: Explosive

Kobbe: Kobbe_gve

Adrian G: Creepycruel

Sniper: Bearzerk

Mark: MarkyPV

Felshoe: Felshoe

MrNoNja: Nonanin

ZcruweN: McGg

Boomer: Boomerino

StellHell: StellHell

Eudoros: Tendens725

ExploSive: Tumadree

Battlefield 3 PS3:

Karatemorfar: ChristianMattson

RavenE: RavvenE

Comfy: Comfaj

StellHell: StellHell

Battlefield 3 Xbox 360:

Sniper: Sniper

Simonracer: Sgt Elochai

Listan uppdaterat och tack stell för hjälpen :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor