SilentViper Skrivet 2 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2011 Vi som har spelat Open betan kommer vi få behålla det vi har låst upp eller kommer allt reseta när releasen har kommit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2011 Vi som har spelat Open betan kommer vi få behålla det vi har låst upp eller kommer allt reseta när releasen har kommit? Gissar att det börjar om på noll, för jag har hört att de ska tweaka och fixa med poängsystemet innan spelet släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2011 Gissar att det börjar om på noll, för jag har hört att de ska tweaka och fixa med poängsystemet innan spelet släpps. Ah okej jag hoppas iallafall dem höjer XP systemet lite till 150-200. Tycker man får för lite XP per kill samt om man deffar eller plantar. Även när man är medic eller kit support när man lämnar du medickits eller ammo. Tycker det kan höjas till en 40-50. Man gör ju såklart en insats för teamet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 2 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2011 Ah okej jag hoppas iallafall dem höjer XP systemet lite till 150-200. Tycker man får för lite XP per kill samt om man deffar eller plantar. Även när man är medic eller kit support när man lämnar du medickits eller ammo. Tycker det kan höjas till en 40-50. Man gör ju såklart en insats för teamet. Det låter som du vill ha mer XP för.. allt? Alltså, du vill levla kvickare? Det brukar vara snabbare level progression i betor för att folk ska kunna testa mera. Så, hoppas du inte blir allt för besviken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2011 Ett plus med hela xp systemet är ju att det tvingar dig till att bli en bättre spelare också, för du kommer tillslut inse att du måste spela mer försiktigt istället för att bara rusha in och dö hela tiden! Spelade med en som var rank 44 häromdagen som slutade med 38-2, han slutade på nånting på 5000 score! Rätt nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2011 Kul lagg. Jag ser mig själv sitta kvar hukandes när jag springer ifrån stället jag satt på. Personerna som dödar mig är bara skuggor. Ljudet laggar och gör spelet ospelbart oavsett om jag kör på Low eller Ultra. Meeeeeeh.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2011 Kul lagg. Jag ser mig själv sitta kvar hukandes när jag springer ifrån stället jag satt på. Personerna som dödar mig är bara skuggor. Ljudet laggar och gör spelet ospelbart oavsett om jag kör på Low eller Ultra. Meeeeeeh.... Spelet är låst på mediun settings. Såg att fler hade det där med fienden. Själv så har ja inte upplevt nå lagg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2011 (redigerad) Spelet är låst på mediun settings. Öh, nä? Jag kan skifta och ändra mellan en hel del inställningar utan problem. Däremot var det låst under alphan. Nu är det beta. Redigerad 3 oktober, 2011 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 3 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2011 Öh, nä? Jag kan skifta och ändra mellan en hel del inställningar utan problem. Däremot var det låst under alphan. Nu är det beta. Du kan ändra, men du kommer inte märka så stor skillnad. Lite bättre ljussättning på ultra atm. Men det kommer implementeras mer till final. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2011 Är det fler än jag som har råkat för denna bugg/crash att spelet låser sig och man förlorar all xp och upplåsningar råkade ut för det i igår hade ca 3 till 4 tusen xp. Sen låste spelet sig förlorade allt och ja jag slog nästan på tangentbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2011 Personerna som dödar mig är bara skuggor. Det där kände jag med titt som tätt. Skott som kommer från (till synes) ingenstans och dödar en på ett ögonblick. Kulor som verkar skruva sig runt väggar och murar. När man försöker skjuta en fiende som plötsligt försvinner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2011 Är det fler än jag som har råkat för denna bugg/crash att spelet låser sig och man förlorar all xp och upplåsningar råkade ut för det i igår hade ca 3 till 4 tusen xp. Sen låste spelet sig förlorade allt och ja jag slog nästan på tangentbordet. Jepp. Jag nämnde det tidigare i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2011 Jepp. Jag nämnde det tidigare i tråden. Då måste jag ha missat det men det är extreamt frustrerande när man har flyt och allt går bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2011 Då måste jag ha missat det men det är extreamt frustrerande när man har flyt och allt går bra. Jepp! Däremot har jag inte märkt av det på senaste, trodde dem hade ordnat det. Btw, har ni testat party/squad-funktionen med era vänner? Vi får inte det att fungera :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2011 (redigerad) Den som vill kan väl lägga till mitt origin-nick i förstaposten: Tendens725 edit: Mhm, tydligen var jag helt borta från förstaposten nu. Lirar på PC. Redigerad 3 oktober, 2011 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2011 Eudoros lägger till dig i första posten då. Till er alla som har vart med mer i matchen vad är det för kritik som battlelog får nu? Läste först om nåt med squad commander systemet. Sen är det väl lite mer vilket jag inte har förstått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Refur Skrivet 3 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2011 Jag har spelat betan på PS3. Har inte stött på några större buggar [förutom lite lagg första timmarna då typ alla spelade]. Det kan säkert bli ett bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 4 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2011 Jag kör som sagt på Xbox.. Och jag blir överlycklig när jag inte får någon form av bugg. Jag blir kickad ifrån ea's sevrar typ 1 gång i timmen. Spelet fryser helt så konsolen måste startas om en gång i timmen i snitt (Oftast när jag har C4 equipped.) Får black screen ibland. Ramlar ofta under marken.. Ibland när jag skjuter en fiende så reggar inte skotten alls. Tömde ca 50 skott i en jävel med min Saw utan att han förlora 1%. (Han vände sig om efter det och tog mig på 3 skott.) Och så usel är jag inte på att träffa på 4-5 meters håll.. Men ack så jag längtar tills man kan spela ett Buggfritt Bf3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2011 Fick t.o.m. ett par frags på PS3, då det inte laggade så förbannat. Dock frös skiten för mig mitt i en match så fick starta om ps3 manuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2011 Vi som spelar BF3 är Battlefield 3 PC: Wu Zi Mu: Ylex SilentViper: Gurkan02 Explosive: Explosive Kobbe: Kobbe_gve Adrian G: Creepycruel Sniper: Bearzerk Mark: MarkyPV Felshoe: Felshoe MrNoNja: Nonanin ZcruweN: McGg Boomer: Boomerino StellHell: StellHell Eudoros: Tendens725 ExploSive: Tumadree Battlefield 3 PS3: Karatemorfar: ChristianMattson RavenE: RavvenE Comfy: Comfaj StellHell: StellHell Battlefield 3 Xbox 360: Sniper: Sniper Simonracer: Sgt Elochai Listan uppdaterat och tack stell för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts