ZcruweN Skrivet 29 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2011 Vänta nu, vad sa du att du nickade? Hähä, mitt vanliga nick McGuigan var upptaget, så testade med McG först men nicket krävde 4 bokstäver.... Däremot, är det bara jag som har problem med ett vitt blinkande ljus eller hur man ska säga när man tittar runt på olika ställen, eller kan det ha att göra med mitt skitkassa grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 29 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2011 Hähä, mitt vanliga nick McGuigan var upptaget, så testade med McG först men nicket krävde 4 bokstäver.... Däremot, är det bara jag som har problem med ett vitt blinkande ljus eller hur man ska säga när man tittar runt på olika ställen, eller kan det ha att göra med mitt skitkassa grafikkort? Vita/gröna/gula linjer som drar över skärmen lite då och då? Har samma med mitt GTX570. Senaste beta-drivisarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2011 Det är inte klientens fel, om ni nu inte är inne i mitten av matchen. Caspian Border kickar alla per automatik efter avslutad match för att alla ska få spela den. Det är mitt inne i matchen jag menar. Man tappar alla unlocks man fått dessutom, men det accepterar jag då det ändå är Beta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2011 Gah fyfan vad kul spelet har spelat i 2H och gillar att datorn klarar av spelet också . Lvl 3 btw men fan vad svårt Metro banan är men ändå kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 29 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2011 Det är mitt inne i matchen jag menar. Man tappar alla unlocks man fått dessutom, men det accepterar jag då det ändå är Beta Ah, det har då aldrig hänt mig. Allas Origin-nick nudå! Battlefield 3 PC: Gtasajtennamn + nickname i Origin. Wu Zi Mu = Ylex SilentViper = Gurkan02 Explosive Kobbe Adrian G = Creepycruel Sniper Mark = MarkyPV Felshoe = Felshoe MrNoNja = Nonanin Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2011 Vita/gröna/gula linjer som drar över skärmen lite då och då? Har samma med mitt GTX570. Senaste beta-drivisarna. För mig blir det bara helt vitt på olika ställen, det kommer inte med jämna mellanrum utan det är på specifika ställen som det hela händer! Sitter på ett Radeon 4870! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2011 Dem 2 timmarna jag har spelat så har jag inte märkt av nå vita/gröna/gula linjer över skärmen bara att bilden fladdrar till på vissa ställen på Metro banan. Tex när man spelar ryssarna deras spawn ibörjan om man kollar mot bron där så kan det fladdra lite för mig. Men inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2011 Ah, det har då aldrig hänt mig. Allas Origin-nick nudå! Battlefield 3 PC: Gtasajtennamn + nickname i Origin. Wu Zi Mu = Ylex SilentViper = Gurkan02 Explosive Kobbe Adrian G = Creepycruel Sniper Mark = MarkyPV Felshoe = Felshoe MrNoNja = Nonanin Eudoros Boomerino 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2011 Vilka är med på att skapa en gtasajten platoon? Är det fler som får chatten är inte tillgänglig när man loggar in på origin haft det hela dagen igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 30 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2011 Vad hände med listan? Nickar i alla fall kobbe_gve tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2011 Jag nickar Antehoff. Ska se om jag hinner spela något idag, tankar betan nu i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2011 (redigerad) Vi som spelar BF3 är Battlefield 3 PC: Gtasajtennamn + nickname i Origin. Wu Zi Mu = Ylex SilentViper = Gurkan02 Explosive Kobbe_gve Adrian G = Creepycruel Sniper Mark = MarkyPV Felshoe = Felshoe MrNoNja = Nonanin ZcruweN = McGg Boomer = Boomerino Battlefield 3 PS3: Gtasajtennamn + PSN-nick. Karatemorfar - ChristianMattson RavenE - RavvenE Comfy - Comfaj Battlefield 3 Xbox 360: Gtasajtennamn + Xbox gamertag. Sniper Simonracer = Sgt Elochai Uppdaterad. Så har lagt till er alla som spelar BF3 på pc. Redigerad 30 september, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 30 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2011 Vi som spelar BF3 är Battlefield 3 PC: Gtasajtennamn + nickname i Origin. Wu Zi Mu = Ylex SilentViper = Gurkan02 Explosive Kobbe_gve Adrian G = Creepycruel Sniper Mark = MarkyPV Felshoe = Felshoe MrNoNja = Nonanin ZcruweN = McGg Boomer = Boomerino Battlefield 3 PS3: Gtasajtennamn + PSN-nick. Karatemorfar - ChristianMattson RavenE - RavvenE Comfy - Comfaj Battlefield 3 Xbox 360: Gtasajtennamn + Xbox gamertag. Sniper Simonracer = Sgt Elochai Uppdaterad. Så har lagt till er alla som spelar BF3 på pc. wtf, jag nickar inte kobbe_gve här på forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2011 Jag är inte jättehypad. Underhållande lir förstås, men ganska olikt BC2. Järnsiktet suger eftersom folk håller sig så jävla långt bort, och rekylen är svår att lära sig. Men det blir nog mycket roligare när man får kläm på't! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2011 Vafan, hur byter jag grafikinställningarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2011 Vafan, hur byter jag grafikinställningarna? Gå in på en server, "deploy" och tryck på Esc > Options. -- Jag får "Your connection to the server has timed out." varje gång jag försöker ansluta till ett spel. Hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 30 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2011 Gå in på en server, "deploy" och tryck på Esc > Options. -- Jag får "Your connection to the server has timed out." varje gång jag försöker ansluta till ett spel. Hjälp? Stäng av i routern "UPnP" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2011 Stäng av i routern "UPnP" Förstår inte vad det skulle lösa. Kunde spela igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 30 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2011 Förstår inte vad det skulle lösa. Kunde spela igår. Det var samma för mig! Kunde spela max 3 min sen kom det lost connection, läste runt lite och såg att man skulle stänga av UPnP. Så jag gjorde det, har spelat säkert 10 games utan några problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2011 Battlefield 3 PC: Gtasajtennamn + nickname i Origin. Wu Zi Mu = Ylex SilentViper = Gurkan02 Explosive Kobbe Adrian G = Creepycruel Sniper = Bearzerk Mark = MarkyPV Felshoe = Felshoe MrNoNja = Nonanin ZcruweN = McGg Boomer = Boomerino Battlefield 3 PS3: Gtasajtennamn + PSN-nick. Karatemorfar - ChristianMattson RavenE - RavvenE Comfy - Comfaj Battlefield 3 Xbox 360: Gtasajtennamn + Xbox gamertag. Simonracer = Sgt Elochai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts