SilentViper Skrivet 6 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2011 (redigerad) Tyckte vi kunde starta en BF3 tråd istället för att använda den gamla tråden för BF2. Som ni ser så kommer Battlefield 3 släppas en vecka tidigare istället för den 3 november så blir det den 26 oktober istället. Vilka tänker förhandsboka detta? Jag ska till och förhandsboka BF3 nu men vad är skillnaden mellan BF3 och BF3 Nordic versionen? Battlefield 3 PC: Wu Zi Mu: Whylex SilentViper: Gurkan02 Kobbe: Kobbe_gve Adrian G: Creppekrullig Sniper: Bearzerk Mark: MarkyPV Felshoe: Felshoe MrNoNja: Nonanin ZcruweN: McGg Boomer: Boomerino StellHell: StellHell Eudoros: Tendens725 ExploSive: Tumadree Kebab: Antehoff Siana: NymNi Plaisir: SavedCarpet Ante_Freeman: KungBagarN Lajnux: ih0ax Battlefield 3 PS3: Karatemorfar: ChristianMattson RavenE: RavvenE Comfy: Comfaj StellHell: StellHell Henkibojj: Henkibojj Battlefield 3 Xbox 360: Sniper: Sniper Simonracer: Sgt Elochai Redigerad 31 januari, 2012 av Henkibojj Fixade listan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2011 Det finns dock ingen "Battlefield 2"-tråd, utan endast en tråd som heter "Battlefield", med andra ord: en tråd för alla spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 juni, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2011 Det finns dock ingen "Battlefield 2"-tråd, utan endast en tråd som heter "Battlefield", med andra ord: en tråd för alla spel. Åh hette den inte BF2 förut den tråden? Men då flyttar jag över posten till andra tråden så kan nån mod/admin låsa denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 Jag bryr mig inte om hur snyggt spelet är eller hur bra det låter... är det inte kul så är det inte kul. BFBC2 var väldigt snyggt och hade riktigt bra ljud, men jag gillar inte alls hur det känns att spelas. Detsamma gäller säkerligen för B3. Det ser äckligt snyggt ut på PC. Hade jag inte vetat om att det var ett spel så tror jag att det tagit en bra stund för mig att förstå att det faktiskt var det. Men hur ser spelet ut på konsol? Säkerligen äckligt nerbantat... Förstör hela syftet, skulle jag anta. Men det har väl ingen betydelse ändå eftersom att jag inte kommer att köpa spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 juni, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 Jag bryr mig inte om hur snyggt spelet är eller hur bra det låter... är det inte kul så är det inte kul. BFBC2 var väldigt snyggt och hade riktigt bra ljud, men jag gillar inte alls hur det känns att spelas. Detsamma gäller säkerligen för B3. Det ser äckligt snyggt ut på PC. Hade jag inte vetat om att det var ett spel så tror jag att det tagit en bra stund för mig att förstå att det faktiskt var det. Men hur ser spelet ut på konsol? Säkerligen äckligt nerbantat... Förstör hela syftet, skulle jag anta. Men det har väl ingen betydelse ändå eftersom att jag inte kommer att köpa spelet. För mig så kan man inte spela FPS spel på konsol testade CoD på konsol ingen känsla alls jag håller mig fortfarande till att FPS spel ska spelas på PC med tangentbord och mus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 FZ spelar BF 3 MP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 FZ spelar BF 3 MP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 Stream från E3, börjar snart! http://www.ustream.tv/battlefield3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 juni, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 Ska avboka nordic versionen och beställa Limited Edition nån som vet vad skillnaden är mellan dessa? För det står inte speciellt mycket vad som är skillnaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 Stream från E3, börjar snart! http://www.ustream.tv/battlefield3 Massa skitsnack, show us the game =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 Massa skitsnack, show us the game =( Haha, bara en massa snack till gamla bilder vi redan sett. Lite besviken blev jag, hade hoppats på att kanske få se något nytt, spännande. Nåväl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 Avbröt jag min Benny Hill-runk för det här? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2011 Ge. Mig. Nu! Haha, slutet var snyggt när motståndaren tog en liten flygtur på väggen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 22 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2011 Animationerna är ju hur snygga som helst. Till exempel när man tar sig över staket. Är dock orolig över att just det kommer att vara anledning till en hel del buggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2011 Blir till att köpa ny dator i höst och maxa det här och Diablo 3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 27 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2011 Alpha invite! Buggigt, men klart spelbart. Som jag trodde så buggar klättringsanimationerna lite då och då. Ibland så klättrar man fel, och ibland så kommer man inte över hindret utan står och stampar på samma ställe. Ibland drabbas jag också av en konstig bugg att det skapas en osynlig vägg framför en. Händer oftast när jag reser mig upp från prone. För att klämma sig ut så får man stå och försöka hoppa över "hindret"! Någon annan här som lirar? Creepycruel heter jag om ni vill lira! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2011 Ajja bajja, inte bryta NDA 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2011 Animationerna är ju hur snygga som helst. Till exempel när man tar sig över staket. Är dock orolig över att just det kommer att vara anledning till en hel del buggar. Alpha invite! Buggigt, men klart spelbart. Som jag trodde så buggar klättringsanimationerna lite då och då. Ibland så klättrar man fel, och ibland så kommer man inte över hindret utan står och stampar på samma ställe. Ibland drabbas jag också av en konstig bugg att det skapas en osynlig vägg framför en. Händer oftast när jag reser mig upp från prone. För att klämma sig ut så får man stå och försöka hoppa över "hindret"! Någon annan här som lirar? Creepycruel heter jag om ni vill lira! Jag antar att du är medveten om vad en alfaversion är? Var dock glad för att ni slipper det "riktiga" testandet, för det är väldigt repetitivt och monotont arbete. Poängen med alfa-/betaversioner öppna för publiken är oftast mer åt feedback och marknadsföring-hållet, uppenbarligen. Men rapportera buggar så detaljerat som möjligt om ni kan, för det kan göra all skillnad i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 28 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2011 (redigerad) Jag antar att du är medveten om vad en alfaversion är? Var dock glad för att ni slipper det "riktiga" testandet, för det är väldigt repetitivt och monotont arbete. Poängen med alfa-/betaversioner öppna för publiken är oftast mer åt feedback och marknadsföring-hållet, uppenbarligen. Men rapportera buggar så detaljerat som möjligt om ni kan, för det kan göra all skillnad i världen. Jadå, självklart. Har skrivit av mig lite i forumet, skrivit i enkäter och framförallt.. spelat spelet. Jag och Panimala har spelat större delen utav kvällen. Eller snarare, svurit loss på alla kraschar. Och Giz: Schhh Du vill bara ha min nyckel! Redigerad 28 juli, 2011 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts