KalleR Skrivet 30 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2002 Hur mycket man än dör kommer man ju ändå bara vid sjukhuset endå!!! Har man oändligt med liv eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2002 Typ, fast man blir av med lite pengar, förlorar alla vapnen och blir av med uppdraget. Fast jag tror nog de flesta ändå tar "load game" när dom dör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalle Skrivet 31 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2002 Ja det blir lätt att man tar load game.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 4 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2002 Jag tar nästan aldrig load game. Jag har ju hittat 95 hidden packages så jag åker bara tillbaka till hideout och hämtar grejerna. Jag började spelet med att hämta 30 hidden packages så jag hade lite vapen utanför hideout (jag har varvat det 2ggr på PS2 så jag visste var det fanns paket) och då behöver man inte ladda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2002 hehe, får man någon extra stor bonus om man hittar alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rohzcak Skrivet 4 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2002 Jag läste nånstans att man får $1 000 000 när man hittat alla packet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 jag har aldrig blivit bustted eller wasted RESPECT TO ME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 smart å dra upp en gammal topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 jag har aldrig blivit bustted eller wasted RESPECT TO ME Då kan du inta ha kört särskilt många uppdrag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 jag har klarat alla uppdrag utom turismo och hans uppdrag gjorde aldrig turismo den e så tråkig och svår jag hade tagit en cheeta från staunton en gång då ledde jag fett ända tills en jäkla maffia sprängde bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 det är bättre att göra turismo när du är vän med maffian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts