eXotic Skrivet 7 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 Låter ju vansinnigt. Hade det varit Sony hade jag inte varit förvånad, men Nintendo? Har suttit och funderat ett tag, men förstår inte varför du inte skulle vara förvånad om Sony hade gjort det här. Har de gjort något liknande tidigare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 Hade nästan glömt bort postal 3. Frågan är när det egentligen släpps. Jag har för mig att det var tänkt i år men det lär ju knappast hända. Det blir i allafall ett spel att se fram emot. Sällan jag har sett fram emot så pass många spel på samma gång! Arma 3, postal 3, battlefield 3, far cry 3.. och hitman! http://www.youtube.com/watch?v=m9yBVfzFgMM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 WiiU verkar sjukt intressant, blew my mind. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2011 Sitter och gluttar på Resistance 3 på Sonys stream. Jag säger det igen: Det ser riktigt intressant ut. Borde skaffa tvåan och spela ifatt så jag kan testa trean. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2011 Har suttit och funderat ett tag, men förstår inte varför du inte skulle vara förvånad om Sony hade gjort det här. Har de gjort något liknande tidigare? Nintendo har (så vitt jag förstått det) nästan alltid legat under sina konkurenters priser när det gäller hårdvara. Sony tycker om att tjäna pengar, det är ingen nyhet. Men nu ska alltså Nintendo börja sälja en konsoll där det krävs två hårdvara för att kunna spela? Undrar hur dyrt det blir. Antagligen kommer de säljas både i ett och samma paket, och separat utifall att man har sönder en av konsollerna. $$$ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2011 Nintendo har (så vitt jag förstått det) nästan alltid legat under sina konkurenters priser när det gäller hårdvara. Sony tycker om att tjäna pengar, det är ingen nyhet. Men nu ska alltså Nintendo börja sälja en konsoll där det krävs två hårdvara för att kunna spela? Undrar hur dyrt det blir. Antagligen kommer de säljas både i ett och samma paket, och separat utifall att man har sönder en av konsollerna. $$$ Aha då förstår jag. Trodde du menade att Sony tidigare gjort konstiga, utsvävande och tveksamma grejer och att det var därför du inte var förvånad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2011 Har det kommit upp nåt om Stalker 2? Har inte sett nått om det på E3 f.ö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 14 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2011 Jag hittade ingen Witcher 2 tråd (underligt) så jag postade detta här istället eftersom det är E3 relaterat: Första XBox 360 Gameplay! http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-the-witcher/716266 De har sagt att spelet kommer vara en komplett portning, alltså innehålla allt som PC-versionen har inklusive DLCer. Inget matrial kommer saknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts