Jacker Skrivet 6 juni, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2011 Stridsvagnsstriderna i BF3 - herre knullarns jävlar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 6 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2011 B3 såg sådär ut, tyckte det såg lite annorlunda ut än tidigare trailers. Livevisningen var ju ett skämt! Tror inte att statdsmiljöerna är klara ännu och de fick ta till den tråkiga öknen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2011 B3 såg sådär ut, tyckte det såg lite annorlunda ut än tidigare trailers. Livevisningen var ju ett skämt! Tror inte att statdsmiljöerna är klara ännu och de fick ta till den tråkiga öknen! Eller så är det för att de redan visat stadsmiljöerna och alla andra fps-spel oftast tar till sig stadsmiljöerna och vill visa något annorlunda som få andra spel faktiskt ens har med öht. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 juni, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2011 Far Cry 3 utannonserades just på Ubisofts press. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 Tror de verkligen att folk blir upphetsade av ett nytt NSF eller Far Cry? Liksom, vem faaan bryr sig. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 Sonys presskonferens var lite utav en besvikelse. Det var ju mest andfådda tjockisar som stod och pustade i micen. Det blev dessutom alldeles för mycket Move och NGP, någonting som jag egentligen inte är så otroligt intresserad av. Fast lite sugen på både Move och PS Vita blev jag dock, speciellt PS Vita som verkar vara en nice konsol. Men det tyckte jag å andra sidan om PSP med, och den höll ju inte så otroligt länge ändå. Det var lite kul att se Uncharted och Resistance dock, blev nästan lite sugen på att införskaffa tvåorna i respektive serie och spela dessa då jag bara spelat de första spelen i båda serierna. Annars var väl ljusglimten att se lite utav SF X TK, fast det sabbades helt av att man bara fick se det på en Vita. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 7 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 7 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 (redigerad) Hahahahhahahah vafan Nintendo Visst ballt. Men.... VA JAG ÄR JÄTTEFÖRVIRRAD Redigerad 7 juni, 2011 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 Hahahahhahahah vafan Nintendo Visst ballt. Men.... VA JAG ÄR JÄTTEFÖRVIRRAD Haha, jag kan inte annat än skratta, vad fasen håller de på med!? Jag har fortfarande inte fattat om WiiU ska tillhöra en ny konsol eller om det bara var en kontroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 7 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 Haha, jag kan inte annat än skratta, vad fasen håller de på med!? Jag har fortfarande inte fattat om WiiU ska tillhöra en ny konsol eller om det bara var en kontroll. Oh gawd. Sony vann E3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 Jag missade visst något.. Berätta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 7 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 Oh gawd. Sony vann E3 Ändå var Sonys presskonferens en besvikelse. Jag tycker EAs press har varit den som givit mest än så länge, för mig i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 Vad är det vi har missat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 Vad är det vi har missat? Vad gäller Nintendos presskonferens så har jag egentligen ingen aning. De har tydligen hårdutvecklat en ny... Handkontroll. Eller om den tillhörde en helt ny konsol, jag har faktiskt ingen aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 Låter ju vansinnigt. Hade det varit Sony hade jag inte varit förvånad, men Nintendo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 (redigerad) ARMA 3 Redigerad 7 juni, 2011 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 (redigerad) EDIT: Dubbelpost Redigerad 7 juni, 2011 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 juni, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 (redigerad) Besvikelse och besvikelse... Det finns ju hur många heta titlar som helst. Grejen är den att de allra flesta varit utannonserade sedan ganska långt tillbaka, vilket tagit bort överraskningselementet. Det är väl inprincip bara Halo 4 som varit en riktig nyhet hittills (Wii U borträknat då). Redigerad 7 juni, 2011 av Jacker 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts