MetoC7 Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 Vet att det finns en tråd men det va ingen omrösting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 vad är battle fiel? nej, ingen klistrad battlefield tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Vet att det finns en tråd men det va ingen omrösting. jo det ska va en klistrad...det snackas mycket om det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 ICKE! Tycker ni som vill snacka om BF1942 kan ta det i en o samma topic ändå... Behöver väl inte bli viktig bara för ni inte orkar rulla lite på rullhjulet på musen... Och om ni skriver i den ofta så kommer den inte att försvinna.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 ICKE! Tycker ni som vill snacka om BF1942 kan ta det i en o samma topic ändå... Behöver väl inte bli viktig bara för ni inte orkar rulla lite på rullhjulet på musen... Och om ni skriver i den ofta så kommer den inte att försvinna.... Håller med till 100%!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 Håller med till 100%!! fel fel fel... det skadar ju inte om man inte har en.....föresten varför lägger ni er i som inte ens har det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 fel fel fel... det skadar ju inte om man inte har en.....föresten varför lägger ni er i som inte ens har det? Öhh...varför lägger du dig i som är medlemm?.. Du fattar min poäng va??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Öhh...varför lägger du dig i som är medlemm?.. Du fattar min poäng va??? ok...jag fattar men varför ska man ha en cs fsatklistrad tråd då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 ok...jag fattar men varför ska man ha en cs fsatklistrad tråd då? CS e världens populäraste MP spel.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 CS e världens populäraste MP spel.... hahaha...tycker du....det e ju skittråkigt....spelar hellre gta och bf på nätet än cs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 hahaha...tycker du....det e ju skittråkigt....spelar hellre gta och bf på nätet än cs... vadå "tycker du"? De är ju världens populäraste mp spel, de é inte nått man tycker precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 vadå "tycker du"? De är ju världens populäraste mp spel, de é inte nått man tycker precis det sägs ju att battlefield kommer ta över tronen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 hahaha...tycker du....det e ju skittråkigt....spelar hellre gta och bf på nätet än cs... det e ju bara att fråga vem som helst..CS e världens populäraste MP spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 jag tycker det borde finnas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 det sägs ju att battlefield kommer ta över tronen... det har jag också hört...bort med cs fram med bf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 fan vad jag längtar efter GC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 det har jag också hört...bort med cs fram med bf Men bara för det ska man inte ha en klistrad tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 (redigerad) som den där norrmannen sa en gång, snacka om multi-quote Redigerad 21 april, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 wow vilken vacker pyramid ni har byggt lite längre upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 Japp, det var fina namn också! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts