Gof Skrivet 2 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2011 Imorgon vid lunch så kommer forumet att vara otillgängligt, och därför sade den store Hultenius till oss att gå ut och leka så länge! Problemet är att jag inte har någon att leka med. Om det är fler här som har det problemet så kanske vi kan umgås sålänge? Jag gillar att leka klassiska lekar. Vägg, kull, kurragömma och den stora favoriten är Under hökens vingar. Om ni inte gillar att leka sådant så kan vi säkert styra upp lite fotboll och estländsk kultur (skalla dörren, pissa på din mors dator t.ex). Om du väljer det alternativet så måste du dock heja/börja heja på Arsenal. PMa mig för mer information! Jag står givetvis för din resa upp till min bakgård. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2011 (redigerad) Full? Hehe =D Redigerad 2 juni, 2011 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts