Martin-123 Skrivet 26 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2011 Hejsan hejsan. Jag har kört på ett par högtalare till datorn ett tag nu, men bytte precis till headset. Men jag är inte nöjd med ljudet. Någon som vet om ett bra, helst gratis EQ program till datorn? Jag kör med externt ljudkort. Line 6 UX1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makaronmos Skrivet 30 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2011 realtek är skapligt finns på thepiratebay sök efter Realtek HD Audio Manager for Windows 7 å ladda ner sen kan du ställa in ljudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2011 realtek är skapligt finns på thepiratebay sök efter Realtek HD Audio Manager for Windows 7 å ladda ner sen kan du ställa in ljudet Jag har letat efter programmet men kan inte hitta ifall man måste köpa det eller om det är gratis. Om det är en programvara som kostar pengar ber jag dig läsa forumets regler igen: §1.4 Piratkopiering Av annonseringsskäl är det inte tillåtet att publicera länkar med anknytning till piratkopierat material på forumet. Trots att det i vissa fall kan vara lagligt att göra privata kopior av upphovsrättsskyddat material är det inte tillåtet på forumet att diskutera, uppmana eller be om hjälp med hur man kringgår kopieringsskydd, kopierar eller fildelar upphovsrättsskyddat material. All antydan till innehav av piratkopierat material är likaså förbjuden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makaronmos Skrivet 1 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2011 (redigerad) här har du en länk till realteks hemsida det är gratis. Redigerad 1 juni, 2011 av makaronmos 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts