Maimstream Skrivet 26 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2011 The Simpsons: The Ned-liest Catch! NEDNA-omröstning! Bonus: det är ett bra avsnitt, se det om ni inte redan har! ITT: PRO/NO NEDNA? Jag är PRO, precis som min avatar säger. Främsta anledningen: Mrs. Krabbapel som granne till Simpsons. Jag tycker att hon är en bra karaktär och kan få synas lite mer i rutan, och agera mer med Bart utanför skolan. Det kan också bli intressant att se henne som styvmamma till Rod och Todd...! Vad är ni? Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2011 Du länkar ju warez! Det lär inte ha hänt på det här forumet på många år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2011 Du länkar ju warez! Det lär inte ha hänt på det här forumet på många år. Hm, gråzon? Folk har länkat till streamade videos utan problem o.o *tittar på avsnitt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 maj, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2011 Du länkar ju warez! Det lär inte ha hänt på det här forumet på många år.Äsch! Njut av livet. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts