Henkibojj Skrivet 25 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2011 Ja, frågan är enkel och svaret är väl ännu enklare. Hur exporterar jag mina bokmärken från Firefox till en annan dator/hårddisk med Firefox, utan att lägga till dem manuellt? Det borde finnas nån smidig fil nånstans som man bara kopierar, men jag vet inte vilken eller var den finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2011 Du kan välja exportera HTML och välja tex skrivbordet. Då skapas en fil där. Ta filen och lägg på skrivbordet på den nya datorn. Vält importera HTML och vips har du alla dina bokmärken på den andra datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 maj, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2011 Och hur exporterar jag till HTML? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2011 Och hur exporterar jag till HTML? Bokmärken > Ordna bokmärken... > Knappen längst till höger i menyn (Den med en stjärna och någonting mer på.) > Exportera HTML... > Spara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2011 Första gången jag hjälper någon med en teknikfråga. Vad glad jag blir att jag kunde det. Känns jätte bra. liksom en varm känsla som sprider sig i kroppen. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts