Vice. Skrivet 25 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2011 Har en del problem så slipper jag ta det på flera olika ställen: 1) Jag har formaterat om datorn idag och när jag nu försöker flytta över dokument från en skiva jag brände innan jag formaterade får jag felmeddelanden på vissa dokument. vad göra? 2) Hela min list eller vad det heter på FF ser märklig ut. En tjock svart ruta längst upp. "Stopknappen", "ladda om sidan" och "Home" är borta. Är detta en ny version av FF eller kan man göra nån inställning? 3) Gtasajtenmenyn, är det någon som har den? 4) Den där skärmsläckaren som VickeX skapade söker jag oxå. Tack på förhand//Vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 maj, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2011 4) Jag behöver ett gratis, bra virusskydd med. Nån som kan rekommendera nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 25 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2011 2. Du har Firefox 4.0, gissar att du hade 3.6 förut. Homeknappen är längt till höger, ladda om sidan är till höger om adressbaren och sluta ladda visas enbart ifall du kan sluta ladda, på samma ställa som "ladda om" är. Högerklicka på sidan om en fil och välj "flikar högst upp" och "visa meny". 4. Microsofts antivirs, fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2011 4) Jag behöver ett gratis, bra virusskydd med. Nån som kan rekommendera nått? AVG är både gratis, populärt och väldigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2011 AVG är både gratis, populärt och väldigt bra AVG är medelmåttigt (2). Avira, Microsoft och Avast är alla bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2011 AVG är medelmåttigt (2). Avira, Microsoft och Avast är alla bättre. AVG funkade bra när jag använde det. Har dock inte provat Avira, MS eller Avast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 26 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2011 AVG funkade bra när jag använde det. Har dock inte provat Avira, MS eller Avast. Men det betyder ju inte att AVG är bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2011 Jag tycker att du ska formatera om en gång till och installera Windows 7 istället. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2011 (redigerad) Men det betyder ju inte att AVG är bäst? Det har jag inte påstått heller. Redigerad 29 maj, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts