Vice. Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 (redigerad) Nej fan jag sa fel här. Jag votade fel. Fan oxå. VOte: Kniv gaffel sked Det rätta skall vara KNIV, GAFFEL, SKED. Eftersom man äter med KNIV OCH GAFFEL! Redigerad 23 maj, 2011 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 (redigerad) Gaffel, kniv, sked... ...gaffel, kniv, sked. Gaffel, kniv, sked. Gaffel, kniv, sked. Gaffel, kniv, sked. Gaffel, kniv, sked. Gaffel, kniv, sked. Gaffel, kniv, sked. Gaffel, kniv, sked. Gaffel, kniv, sked. Edit: Jahaaa, i lådan alltså. Då blir det sked, kniv och gaffel. Redigerad 23 maj, 2011 av Adriian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 (redigerad) Jag förstår inte frågan. Eller, jag förstår frågan, men inte svarsalternativen. Skeden ligger ju ovanför tallriken; gaffeln på vänstersidan och kniven på högersidan. ¿Qué pasa por favor de salama? Diós mio! Redigerad 23 maj, 2011 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 maj, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 Jag förstår inte frågan. Eller, jag förstår frågan, men inte svarsalternativen. Skeden ligger ju ovanför tallriken; gaffeln på vänstersidan och kniven på högersidan. ¿Qué pasa por favor de salama? Diós mio! I lådan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 (redigerad) I lådan... Ah. Sked, gaffel, kniv. Edit: Har du inte glömt "Kniv, sked, gaffel" och "Gaffel, sked, kniv"? Redigerad 23 maj, 2011 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 maj, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 Edit: Har du inte glömt "Kniv, sked, gaffel" och "Gaffel, sked, kniv"? ...Nej!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 Gaffel, sked, knif. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 maj, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 Varför lägger man SKED i mitten för? Kniv och gaffel hör ju ihop. De är ett par! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 Gaffel håller man i vänstern, alltså längst till vänster i lådan. Kniv har man till gaffeln, alltså ligger den jämte gaffeln (till höger om densamma). Sked är lite ensam men hålles i högern, alltså ligger den längst till höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 Jag insåg just att jag inte kan ordningen i huvudet. Men när jag tar besticken ur lådan så tittar jag aldrig, utan plockar bara och det blir alltid rätt. Efter en stunds blundande och lite låtsasplockande i luften så kom jag fram till att vi har ordningen som följer: Sked, gaffel och kniv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 Sked, kniv, gaffel... Vi har en skev besticklåda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 Sked, kniv, gaffel. Sen små skedar under. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 Sked, kniv, gaffel... Vi har en skev besticklåda. Hur menar du? SKED + KNIV = SKEV Eller? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 Kniv, gaffel, sked wtf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 Gaffel, kniv, sked är det som är närmast rätt. Dock ligger skedarna snett till höger ovanför knivarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2011 Gaffel, kniv, Sked. ...för att det har blivit så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2011 Gaffel, sned, kniv. Du måste ju ha en avskiljare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2011 Gaffel, sned, kniv. Du måste ju ha en avskiljare. Och då använder du en sned som avskiljare? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2011 Android har inte sked inlagt på sparade ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 24 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2011 Android har inte sked inlagt på sparade ord. Jag tycker att de har kompenserat det bra med ordet massmördare dock. Jag dukar för övrigt nästan bara till familjen, så det blir inget märkvärdigt. Kniv till höger och gaffel till vänster, och ja... eventuell sked "ovanför" talriken antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts