Siana Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 (redigerad) Här är mitt ytterst sofistikerade trådskapar-bidrag. Sedan bara några dagar tillbaka visste jag inte att det här visst var mer omdebatterat än man någonsin kunnat ana, så låt oss se hur det står till på forumet! Åt vilket håll ska toapappret hänga? Vote: Över. Praktiskt och jag tycker att det ser "rätt ut". Toarullen tittar utåt, liksom. Över: Under: ---------------------------------------------------- Och så lite ytterligare information: Redigerad 22 maj, 2011 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Över. Det finns ju inte en enda fördel med under-modellen. Dessutom är varenda toarullshållare jag sett konstruerad för över-modellen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Över helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Spelar ingen roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Alltid över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Över såklart. Det är ju designat så att man ska kunna riva av lätt när den hänger så. Finns ingen fördel med under. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Över. Alltid över! Jag vänder på den om den inte är över! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Jag bryr mig inte, men föredrar över! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 maj, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Jag hade en fundering förut om det inte var mycket vanligare med "över" i Sverige, kanske är det så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Över, min hållare är gjord för det. "Taggarna" är på ovansidan, skulle inte gå lika lätt att riva av pappret om jag hade vänt på rullen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Oj oj oj! Detta har man bråkat om. Överst för fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Överst, ingen tvekan om saken. Det går enklare att snabbrulla pappret om den är överplacerad. Syrran underplacerar alltid rullen när hon byter den, fast då skiftar jag illa kvickt till överplacering. Sedan orkar min syrra inte skifta en gång till så jag får alltid som jag vill. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 Över helt klart. Så länge inte toarullshållaren är konstruerad på annat sätt förstås. Men allt som oftast är den ju inte det. Detta påminner mig om att jag måste köpa en ny hållare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 maj, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 Vafan, det blev ju ingen rolig debatt det här inte. Finns det inte en enda under-människa (ba-dm-tsch) på forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 Över! Något annat sätt finns inte! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 Över! Något annat sätt finns inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 Hahaha, 24 votes på "Över" och 0 på "Under" Jag kör alltid över, men ibland har man bara slängt på en rulle utan att kolla om man lagt den under eller över. Om man sedan skall på toa nästa gång och märker att den är under vänder man på den direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2011 Hänger man den under måste man ju vara koko. Vem fan vill att pappret man just ska stoppa in i röven ska ha haft kontakt med den skitiga väggen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 26 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2011 Över för i helsvette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2011 Under. Tack Renard. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts