ZcruweN Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Nu vill jag veta här Vilket är egentligen godast enligt er? Inget jibjab utan en helt vanlig fråga! Själv föredrar jag Pepsi över cola, alltid tyckt att Pepsi är godare! Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Coca cola för i helsvette! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Jag röstade på Coca-Cola, jag tycker att Pepsi är lite för sötsliskigt - men det är alltid kul att variera sig lite. Om det går att ändra en poll tycker jag du borde göra den lite bredare. Lägg in fler läsker såsom Fanta och Sprite, och fler varianter såsom Coca-Cola Zero. Generellt i läskväg föredrar jag Zingo, men om man ska gå mer åt Cola-hållet är Dr Pepper riktigt bra skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Coca Cola Vanilla. 'nuff said. 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Pepsi ger mig huvudvärk, så jag föredrar Cola. Förr brukade jag dock föredra Pepsi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Coca Cola Light, Coca Cola Zero är det enda rätta alternativet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Jag blankröstade, eftersom den enda dryck värdig en röst är DR. PEPPER. All läsk är dock god i allmänhet, liksom. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Hmm, vet inte ens riktigt hur peppsi smakar . Dricker aldrig det. Vote: coca cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 maj, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Jag röstade på Coca-Cola, jag tycker att Pepsi är lite för sötsliskigt - men det är alltid kul att variera sig lite. Om det går att ändra en poll tycker jag du borde göra den lite bredare. Lägg in fler läsker såsom Fanta och Sprite, och fler varianter såsom Coca-Cola Zero. Generellt i läskväg föredrar jag Zingo, men om man ska gå mer åt Cola-hållet är Dr Pepper riktigt bra skit. Det får någon annan göra, den här pollen är för att fastställa vilken är bästa mellan Coca-cola och Pepsi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Coca Cola Vanilla. 'nuff said. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Tycker om båda, men Pepsi är liiite godare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Nooo, råkade nulla. Men hade röstat på cola, fast ärligt talat bryr jag mig inte så värst. Pepsi funkar utmärkt det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Pepsi är lite sötare (=godare lol) känns det som, så min röst går därhän. Dock föredrar jag andra läskedrycker framför bägge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Coca Cola Vanilla. 'nuff said. True dat. Vanilla Coke står alltid högst på listan när jag ska köpa läsk. Om det inte finns så söker man runt bland det som finns i sortimentet. Oftast blir det en hederlig Cola. Vote: Coca Cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 Röstade Coca-Cola, men det var nog inte rättvist för jag har inte druckit tillräckligt med Pepsi för att kunna avgöra. "Vanlig" Coca-Cola har jag förresten inte druckit många liter av i mina dagar; Coca Cola Light har alltid varit mitt förstahandsval. Numera föredrar jag Coca-Cola Zero. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 Pepsi Max all the way. Vanlig Coca-Cola och Cola light är båda äckliga. Vet inte varför jag tycker så nu, jag har gillat det förut, men jag undviker det som pesten nu. Cola Zero acceptabelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 Jag dricker i princip bara en cola och det är Pepsi Max - så valet är enkelt: Pepsi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2011 Cola Zero. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts