Green_Goblin Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Det är trädgårdsmästaredagen(duh) och jag har inte skapat en tråd sedan 2007 så jag känner mig tvungen att bidra på något sätt. Frågeställningen är följande: Hur har forumet förändrat dig? Har ni "utvecklats" genom att vara medlemmar här? Har ni blivit bättre människor? etc. Jag har nästan varit medlem här i 8 år. Jag är nästan inne varje dag och läser. Även om jag inte postar ofta, måste jag tacka alla som är medlemmar här. Jag vet ärligt talat inte hur jag hade varit utan forumet. Erm, jag har en rapport att skriva sooo, en längre text kommer någon gång. Hursom, alla ni är fantastiska, underbara och awesome. Sorry för fail-trådstart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Nja, inte nämnvärt tror jag. Men jag har fått förståelse för saker jag inte känt till innan. Lärt mig en hel del etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 P-C fick mig att sluta särskriva, så det var väl bra. Annars är jag nog samma konstiga människa som jag var 2003, bortsett från längden, kroppshåret, den djupare rösten och så vidare. tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Ja. Det var det brevet i den långa hejdå-novellen handlade om, då jag sprang iväg på en känguru eller hur det nu var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 P-C fick mig att sluta särskriva, så det var väl bra. Annars är jag nog samma konstiga människa som jag var 2003, bortsett från längden, kroppshåret, den djupare rösten och så vidare. tack. Hur lyckades jag med den bedriften? Själv vet jag inte.. man växer väl av allt liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Lätt. Jag hade inte kunnat skriva så bra texter i skolan och på andra sätt om jag inte textväggat här varje dag i ~tre år. Tack och bock och förlåt Förutom det så är det sällan man får diskutera vissa känsliga ämnen på ett så bra sätt som här, så jag måste säga att jag fått väldigt stor hjälp av forumet. Allt umgänge är bra umgänge om man gillar det och mår bra av det. Och ombyte förnöjer så det är faktiskt mycket jag fått ut av att hänga här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 Det är väl ingen nämnvärt stor anledning till några förändringar i mitt liv, det kan jag inte påstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 Nog har jag utvecklats som människa sedan jag reggade mig. Men så värst mycket cred tillskriver jag inte GTAsajten i den frågan, även om det troligtvis finns enstaka saker varur ni kan ta åt er lite extra ära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 Jag slår längre inte in dörrar. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 Jag har börjat skriva mer propert, men det skulle väl bara vara det isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 Om det är något det har förändrat så är det väl antalet timmar som spenderas framför skärmen varje dag. Nog för att jag hade hittat ett annat tidsfördriv som substitut, men jag tror faktiskt inte att jag skulle sitta lika mycket med webbläsaren uppe. Som person har det nog inte gett mig någonting om jag ska vara ärlig. Men eftersom jag anser mig vara "mig själv" på det här forumet så får gärna ni utomstående skriva ifall jag har förändrats under min vistelse här. För i så fall har jag nog gjort samma förändring i mitt "vanliga" liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts