Maimstream Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Min är okka! Jag och EuN^ hade en period då vi skrev på MSN typ varje dag och, åtminstone jag, fnissade åt våra konversationer. Försökte med Kebab också men han var ointresserad. Vilka är/var dina vardagskompisar från GTAsajten? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Det här kan ju bli jättejobbigt om jag skriver en person och han eller hon inte alls samtycker. Det har du inte tänkt på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 maj, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Hur stor kan skadan bli? Det här är GTAsajten, inte Big BroDDer! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Illousion och Alle090!! Spenderat grymt mycket tid med de två! They are great! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 De gäng man träffat på DH över åren borde väl räknas. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Skulle säga VickeX då han är den enda jag diskuterar kvalitéten på nya spel med, och Antepanteboy då han är den jag träffar oftast, samt har mest gemensamma vänner med. Men att utse en bästis med, jag vet inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 För mig måste det vara Vice, Lajjan och eXotic, det är de som jag har haft mest kontakt med så det har blivit så naturligt Sen får vi inte glömma att jag älskar alla här på forumet (även farbror Stell) så en enorm puss till er alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Hmm, kommer ihåg att jag snackade med stammper någon gång men inte hur mycket, kanske bara var lite småsnack? Annars har jag inte varit i kontakt med någon annan forumit än kvaddadpadda. Har lirat BC2 med Exotic, Lajjan, Kebab och Giz ett antal gånger. Snackat lite efter vi spelat klart men inte mycket mer. Spelade faktisk SWAT en eller två gånger också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Den första jag kommer att tänka på är Ma__Cipriani som jag faktiskt är en riktigt nära vän med IRL. Annars skulle jag säga VickeX som jag gick i samma klass som i tre år, och Merkky som jag har haft träffat lite till och från dom senaste åren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Gof har jag snackat med en hel del, Adrian och Piximoon. Xerzise har jag oxå lärt känna den sista tiden. Så de är väl mina närmaste polare här tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Jag hatar er alla lika mycket!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Lajjan, Gof, Tossie & lite eXotic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Gof har jag snackat med en hel del, Adrian och Piximoon. Xerzise har jag oxå lärt känna den sista tiden. Så de är väl mina närmaste polare här tror jag Har ingen direkt bästis men det finns helt klart folk som jag tycker om mer än andra, Vice och eXotic är några exempel. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Kebab och eXotic var man väl rätt bra polare med innan man började stöta ihop med dem IRL både nu och då. I övrigt så har jag väl varit rätt bundis med VickeX när det var GTA IV-hype, men sen dess har vi inte snackat så mycket. Umberto skulle jag påstå att jag har rätt god relation med, men den gäller mest ordnung und reda Jacker diggar jag skarpt men jag vet inte egentligen att vi snackar så mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 (redigerad) Den jag snackar mest med och har träffat IRL några gånger är ju Boomer, så... bästis. Men jag trivs även jättebra med Lajnux, x_därsa_x och Kebab. Vi har haft sjukt sköna holmgångar över MSN! och precis som du sa Maimstream snackade ju även vi en hel del över msn förut och det var också skitskoj och trevligt. Redigerad 22 maj, 2011 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Är en ensamvarg. Eller forever alone som Vaxxor. Men ensamvarg låter bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Hur stor kan skadan bli? Det här är GTAsajten, inte Big BroDDer! Du tar uppenbarligen inte GTAsajten på tillräckligt stort allvar! Skäms för detta. Jag har alltid känt en viss närhet till Mark... men att kalla oss för bästisar vore en grav överdrift. Hade vi känt varandra in real life skulle han dock säkerligen finnas i min ansiktsbokvänlista, så att vi verkligen kunde definiera vår bekantskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 MAIMSTREAM förstås, och DUDDE. Men det var väl självklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 (redigerad) Av er forumiter så är det väl Kicken, Tossie, Djingis och Stell (kom mumble?????) som jag pratar med utanför forumet. Vice är en skön prick! Redigerad 22 maj, 2011 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts