Kebab Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 (redigerad) Min mörkaste hemlighet är att jag på senare tid läser mycket frågor som jag kan svara på, men helt enkelt låter bli. Det är likadant när jag ställer en fråga, jag drar mig hur länge som helst innan jag tackar för svaren. Jag vet inte alls varför jag gör så, för det lirar inte alls ihop med min vilja om att vara trevlig och tacksam utåt. Men jag antar att det beror på att jag lider av kronisk prokrastination. Edit: Jag har säkert sex-sju frågor att svara på i "Fråga en GTAsajtare" Redigerad 23 maj, 2011 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 Min hemlighet påminner om Kebabs, att jag många gånger börjat svara på ett inlägg för att sedan radera det och skita i det helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 Min hemlighet påminner om Kebabs, att jag många gånger börjat svara på ett inlägg för att sedan radera det och skita i det helt. Så gör jag med, flera gånger i veckan. Vill minnas att det där har nämnts här på forumet förr och det visade sig att ganska många gör så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 Jag tänkte först att det lät som att du gick omkring och var hans alter ego, men så kunde det ju inte vara eftersom jag vet vad han heter och vad du hette innan. Sen blev det lite fail när jag såg att den person som avslöjat hans namn var just du och ingen annan Så, vad nickar han nuförtiden då? I see. Ah det blir ju lite fel då Jadu. Vet inte men något jag är nästintill 100% säker på är att han sitter här o läser om sig själv. Frågan är om han skriver nånsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 Har faktiskt bara ett konto! (detta) Tycker å andra sidan den är extremt pinsamt namnval Har faktiskt ingen riktigt pinsam hemlighet här, det skulle möjligen vara mina pinsamma trådar jag skapade för flera år sedan ^^ (blev medlem här när jag var 11 år tror jag ^^ är 17 nu ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts