Vice. Skrivet 21 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2011 Detta har kommit upp i minst ett år. Jag brukar bara klicka ner det och klicka på filen så startar den. Men det är irriterande. Vad är det och hur blir jag av med det? Har precis uppdaterat windoes, för 5 min sedan men problemet kvarstår. Tack på förhand//Vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2011 Googlade fram det här:http://www.howtogeek.com/howto/windows-vista/fix-for-com-surrogate-has-stopped-working-error-in-vista/ Du vet väl att namnet på filmen står där uppe i adressfältet? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 maj, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2011 Googlade fram det här:http://www.howtogeek.com/howto/windows-vista/fix-for-com-surrogate-has-stopped-working-error-in-vista/ Du vet väl att namnet på filmen står där uppe i adressfältet? hehe, oj. Nej, det är så med alla .avi filer Går jag in i en mapp med en sådan så kommer det upp. Men filen funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2011 hehe, oj. Nej, det är så med alla .avi filer Går jag in i en mapp med en sådan så kommer det upp. Men filen funkar. Tryck på hans länk och scrolla ner till "lan McC wrote in with this fix that might solve the problem in a much easier way. " har du tur löser det problemet 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 maj, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Tryck på hans länk och scrolla ner till "lan McC wrote in with this fix that might solve the problem in a much easier way. " har du tur löser det problemet Funkade tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts