Joe Dirt Skrivet 18 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2011 I den lilla staden Flen som jag kommer ifrån var det idag ett rån på Handelsbanken. Ett flertal skott avlossades uppe på staden från både polisen och rånarna. Rånarna hade sprungit in och tagit pengarna sedan sprungit ut och tänt eld på en gammal VW som stod parkerad utanför som de kom i. Sedan åkte dem iväg i en Silverfärgad Volvo som dem sedan brände utanför Katrineholm. Jag tycker att sådant är lite roligt att läsa om, Flen är en ytterst liten stad som det i princip aldrig händer något i men idag så inträffade detta. Varför just i en liten stad som Flen? http://svt.se/2.33686/1.2429028/polisen_avlossade_flera_skott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2011 I den lilla staden Flen som jag kommer ifrån var det idag ett rån på Handelsbanken. Ett flertal skott avlossades uppe på staden från både polisen och rånarna. Rånarna hade sprungit in och tagit pengarna sedan sprungit ut och tänt eld på en gammal VW som stod parkerad utanför som de kom i. Sedan åkte dem iväg i en Silverfärgad Volvo som dem sedan brände utanför Katrineholm. Jag tycker att sådant är lite roligt att läsa om, Flen är en ytterst liten stad som det i princip aldrig händer något i men idag så inträffade detta. Varför just i en liten stad som Flen? http://svt.se/2.33686/1.2429028/polisen_avlossade_flera_skott För att den är liten såklart vilket betyder mindre poliser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Populärt inlägg Dusse Skrivet 19 maj, 2011 Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2011 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse 11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2011 Var väl inte ens säkert att de hade fått med sig pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2011 Ingen trodde väl att lilla Flen skulle råka ut för ett så här stort bankrån. Därför var varken polisen och lokalbefolkningen inte förberedda för ett öre. Perfekt ställe att råna med andra ord. Frågan är hur mycket pengar de fick med sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 19 maj, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2011 För att den är liten såklart vilket betyder mindre poliser Not true, Flen har inga egna poliser men däremot så har vi alltid minst en patrullbil inne i staden för att hålla koll, händer ganska mycket i denna lilla stad. Exakt hur små är Flenpoliserna? Vi har inga egna poliser som sagt men vi lånar från Eskilstuna, Vingåker, Nyköping och Katrineholm. Så Minst en polisbil i staden varje dag. Ingen trodde väl att lilla Flen skulle råka ut för ett så här stort bankrån. Därför var varken polisen och lokalbefolkningen inte förberedda för ett öre. Perfekt ställe att råna med andra ord. Frågan är hur mycket pengar de fick med sig. Sant, men det finns inte mycket pengar i våra banker, för liten stad för att hålla en stor summa i våra banker tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2011 Började tänka på Tusenbröder. Mindre folk och mindre poliser i små städer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Tja jag bodde tidigare i samhället där bankrånet skedde som senare ledde till Malexandermorden. Respekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts