Jacker Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 Det roligaste som hänt mig är när min polare Mackan körde, då gick han in i den lilla mat butiken i Vice Point där stog en polis vid hyllan och titta sig ikring sen kolla han på hyllan och klia sig i huvudet, det såg precis ut som han skulle snatta!!!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 haha en annan sak jag varit med om att jag hade 6 poliser efter mig och körde in i pay n spray....en springande polis följde efter mig in i pay n spray...och han stack ju där ifrån när sprayningen va klar... Skulle ju inte hända i verkligheten för då är ju polisen allvarligt skada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 för mig så har alla folk hoppat ut famför min bil när jag körde...precis varenda människa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 När jag körde igår så gick jag in på stripp klubben och gick in i båset till min privata strippa!!!! men då fick Tommy nåt ryck så hans överkropp åkte fram och tillbaka!!!! och han höll sin hand så att.....ja...det såg ut som han..ni vet....när han såg strippan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Det här var rätt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 När min kusin körde (en amatör som inte spelat det tidigare) fick hon försig att slå ett luder. Hon slog men ludret gick förbi och så råkade hon slå en polis rätt på käften En annan kul grej var att när jag snodde en bil så han jag precis komma in i bilen då det kom en polis bilö en dm från mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 en gång när jag skulle ta en polisbil.. då hoppade på de båda gubbarna ur... en blev dödad att av haitans den andra sprang runt polisbilen och klev in där brevid mig.. och så åkte vi jag åkte mot havet och stanna... han klev ut och ställde sej på taket å klia huvudet... sen så sprang han ner i vattnet han saknar jag R.I.P Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 första gången jag körde GTA 3. (förlåt att jag syndar och skriver om fel spel) så hade jag noll koll på kontroller och allt... så när jag skulle slå en kärring så fick jag så mycket stryk att livet gjick ner från 50 till noll. va jag å kompisarna skratta. men nu... så slår jag ut dom som var så mycket bättre än va jag var... HAHAHAHA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 första gången jag körde GTA 3. (förlåt att jag syndar och skriver om fel spel) så hade jag noll koll på kontroller och allt... så när jag skulle slå en kärring så fick jag så mycket stryk att livet gjick ner från 50 till noll. va jag å kompisarna skratta. men nu... så slår jag ut dom som var så mycket bättre än va jag var... HAHAHAHA. Samma här, jag skulle testa att slå en gubbe men råkade träffa några andra också och till slut var jag omringad av galna människor som ville slå ner mig.... dog nästan på direkten. Jag tror inte att det kommer bli liknande missöden i VC, spelen är ju ganska lika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Samma här, jag skulle testa att slå en gubbe men råkade träffa några andra också och till slut var jag omringad av galna människor som ville slå ner mig.... dog nästan på direkten. Jag tror inte att det kommer bli liknande missöden i VC, spelen är ju ganska lika. dom är lika ja ! det resulterar att om man har spelat gta3 mycket och tröttnat på det så tröttnar man ganska fort på VC ååx ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 svara på min da varför kan ingen svara på min? det är ju forumdiskriminering Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts