Jump to content

Roliga grejer du har vart med om i VC

Jacker
 Share

Recommended Posts

haha :ermm: en annan sak jag varit med om att jag hade 6 poliser efter mig och körde in i pay n spray....en springande polis följde efter mig in i pay n spray...och han stack ju där ifrån när sprayningen va klar... Skulle ju inte hända i verkligheten för då är ju polisen allvarligt skada :ermm::ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag körde igår så gick jag in på stripp klubben och gick in i båset till min privata strippa!!!! :wacko: men då fick Tommy nåt ryck så hans överkropp åkte fram och tillbaka!!!! och han höll sin hand så att.....ja...det såg ut som han..ni vet....när han såg strippan :mellow:(w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När min kusin körde (en amatör som inte spelat det tidigare) fick hon försig att slå ett luder. Hon slog men ludret gick förbi och så råkade hon slå en polis rätt på käften (w00t)

En annan kul grej var att när jag snodde en bil så han jag precis komma in i bilen då det kom en polis bilö en dm från mig :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

en gång när jag skulle ta en polisbil..

då hoppade på de båda gubbarna ur...

en blev dödad att av haitans :)

den andra sprang runt polisbilen och klev in där brevid mig..

och så åkte vi :lol: jag åkte mot havet och stanna...

han klev ut och ställde sej på taket å klia huvudet...

sen så sprang han ner i vattnet ;) han saknar jag :D R.I.P Snuten :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

första gången jag körde GTA 3. (förlåt att jag syndar och skriver om fel spel)

så hade jag noll koll på kontroller och allt...

så när jag skulle slå en kärring så fick jag så mycket stryk att livet gjick ner från 50 till noll. :lol:

va jag å kompisarna skratta.

men nu... så slår jag ut dom som var så mycket bättre än va jag var...

HAHAHAHA. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

första gången jag körde GTA 3. (förlåt att jag syndar och skriver om fel spel)

så hade jag noll koll på kontroller och allt...

så när jag skulle slå en kärring så fick jag så mycket stryk att livet gjick ner från 50 till noll. :D

va jag å kompisarna skratta.

men nu... så slår jag ut dom som var så mycket bättre än va jag var...

HAHAHAHA. :blink:

Samma här, jag skulle testa att slå en gubbe men råkade träffa några andra också och till slut var jag omringad av galna människor som ville slå ner mig.... :lol: dog nästan på direkten. :wub:

Jag tror inte att det kommer bli liknande missöden i VC, spelen är ju ganska lika.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Samma här, jag skulle testa att slå en gubbe men råkade träffa några andra också och till slut var jag omringad av galna människor som ville slå ner mig.... :lol: dog nästan på direkten. :wub:

Jag tror inte att det kommer bli liknande missöden i VC, spelen är ju ganska lika.

dom är lika ja !

det resulterar att om man har spelat gta3 mycket och tröttnat på det så tröttnar man ganska fort på VC ååx !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor