VaXXoR Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 (redigerad) Redigerad 22 maj, 2011 av VaXXoR 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Då: Robert Fitzpatrick, 60, arbetade tidigare i tunnelbanan i New York, men är nu pensionerad. Under sitt arbetsliv har han lyckats få ihop omkring 900 000 kronor i besparingar. De pengarna har han nu gjort av med - på bland annat plakat som varnar för domedagen. De pryder nu busskurer i New York Nu:Robert Fitzpatrick befann sin på Times Square i New York när klockan slog sex på lördagskvällen. Han hade spenderat sina egna pengar på att sätta upp reklamblad om jordens undergång. I går kväll var han snopen.- Jag kan inte berätta vad jag känner just nu. Uppenbarligen har jag inte uppfattat det rätt eftersom vi fortfarande finns kvar, sade han. Haha, vilken jävla nolla. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Då: Robert Fitzpatrick, 60, arbetade tidigare i tunnelbanan i New York, men är nu pensionerad. Under sitt arbetsliv har han lyckats få ihop omkring 900 000 kronor i besparingar. De pengarna har han nu gjort av med - på bland annat plakat som varnar för domedagen. De pryder nu busskurer i New York Nu:Robert Fitzpatrick befann sin på Times Square i New York när klockan slog sex på lördagskvällen. Han hade spenderat sina egna pengar på att sätta upp reklamblad om jordens undergång. I går kväll var han snopen.- Jag kan inte berätta vad jag känner just nu. Uppenbarligen har jag inte uppfattat det rätt eftersom vi fortfarande finns kvar, sade han. Haha, vilken jävla nolla. Finns det nått att läsa om vad de sagt efter att inget har hänt? var i så fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Finns det nått att läsa om vad de sagt efter att inget har hänt? var i så fall? Nä, det verkar inte ha kommit upp så mycket info än. Det var den här artikeln jag läste: http://www.expressen.se/nyheter/1.2444797/kristna-i-usa-snopna-efter-domedagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2011 "Den verkliga undergången kommer 21 oktober" Haha kan inte gubben bara gå och dö skyller på att han har räknade fel på fem månader. Sen när 21 oktober kommer så lär han ha fel igen vad ska han skylla på då? Hur orkar gubbfan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2011 "Den verkliga undergången kommer 21 oktober" Haha kan inte gubben bara gå och dö skyller på att han har räknade fel på fem månader. Sen när 21 oktober kommer så lär han ha fel igen vad ska han skylla på då? Hur orkar gubbfan? Nej, denna gången har han rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 maj, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2011 "Den verkliga undergången kommer 21 oktober" Haha kan inte gubben bara gå och dö skyller på att han har räknade fel på fem månader. Sen när 21 oktober kommer så lär han ha fel igen vad ska han skylla på då? Hur orkar gubbfan? Han har rätt nu Det är då Doomsday kommer inträffa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2011 Mmhm, tyvärr verkar det stämma den här gången :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2011 Det som förvånar mig är varför ingen av dem som gett bort alla sina tillgångar pga den här gubben, inte stämmer gubbjäveln. Nånstans måste det väl ändå vara olagligt att gå omkring och skrämma upp folk och lura dem att tro att de skall dö. Och på så sätt få dem att göra sig av med allt de äger. Även om måste vara rätt pantad för att gå på hans snack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2011 Det som förvånar mig är varför ingen av dem som gett bort alla sina tillgångar pga den här gubben, inte stämmer gubbjäveln. Nånstans måste det väl ändå vara olagligt att gå omkring och skrämma upp folk och lura dem att tro att de skall dö. Och på så sätt få dem att göra sig av med allt de äger. Även om måste vara rätt pantad för att gå på hans snack... Borde vara dödsstraff på sånt imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2011 Han har rätt nu Det är då Doomsday kommer inträffa Med vilka bevis tyder på att det är just doomsday då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2011 (redigerad) Med vilka bevis tyder på att det är just doomsday då? Han säger att han räknade fel men nu har han räknat rätt. fast ne, tror fortfarande på 2012. Redigerad 24 maj, 2011 av Green_Goblin 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2011 "Den verkliga undergången kommer 21 oktober" Haha kan inte gubben bara gå och dö skyller på att han har räknade fel på fem månader. Sen när 21 oktober kommer så lär han ha fel igen vad ska han skylla på då? Hur orkar gubbfan? Det har sagts redan från första början, faktiskt. 21 maj skulle bara vara början på undergången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2011 21:a Oktober är en fredag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2011 21:a Oktober är en fredag! ILLUMINATI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts