mr_tobbe Skrivet 20 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2011 Tror inte på det här datumet, mer orolig över Nostradamus förutseende. Att en komet skulle träffa oss 2012 eller vad det var. =/ Återigen svårt att veta om du är seriös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2011 Tror inte på det här datumet, mer orolig över Nostradamus förutseende. Att en komet skulle träffa oss 2012 eller vad det var. =/ 2036 är det jag hört. Men det var typ 1/ 10 000 000 att den skulle träffa oss. Lär även finnas motattacker vid det laget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 20 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2011 lol fan vad kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 20 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2011 2036 är det jag hört. Men det var typ 1/ 10 000 000 att den skulle träffa oss. Lär även finnas motattacker vid det laget. I värsta fall har vi ju Bruce Willis och Ben Affleck, och Aerosmith. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2011 Återigen svårt att veta om du är seriös. Varför är det så svårt? Jag är ju mer orolig att en kommet skall träffas oss nästa år, eller 2036 eller vad det nu är för datum satt. Bara för att man är mer orolig för nått innebär det inte att man går omkring och oroar sig. Tex: Du är väl mer orolig för att bli överkörd av en bil än att bli träffad av blixten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2011 Varför är det så svårt? Jag är ju mer orolig att en kommet skall träffas oss nästa år, eller 2036 eller vad det nu är för datum satt. Bara för att man är mer orolig för nått innebär det inte att man går omkring och oroar sig. Tex: Du är väl mer orolig för att bli överkörd av en bil än att bli träffad av blixten? Jämförelsen fungerar emellertid inte eftersom att en påkörning eller blixt-träff är något som faktiskt kan inträffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 20 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2011 När det är ca 5-10min kvar innan klockslaget 18.00 imorn så kommer jag lyssna på Forever young och röka samtidigt! Let us die young or let us live forever! YNWA MVH "going down" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2011 (redigerad) OM, i fall nått skulle hända: Tack för den här tiden mina vänner. Ni har betytt mycket för mig och jag är glad att jag hittade det här forumet!!11 Ses på andra sidan! =)) Jämförelsen fungerar emellertid inte eftersom att en påkörning eller blixt-träff är något som faktiskt kan inträffa. ...och det kan en kometträff med göra... Redigerad 21 maj, 2011 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2011 ...du vet att det redan har passerat? Det var klockan 18:00 det skulle börja i Nya Zeeland, klockan är nu 21:30 där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2011 ...du vet att det redan har passerat? Det var klockan 18:00 det skulle börja i Nya Zeeland, klockan är nu 21:30 där. Klockan kanske måste ha varit 18:00 i hela världen? Inte så bra på det här med domedag. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 21 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2011 När jorden går under så lär det vara på grund av människans idioti, inte på grund av att någon gammal gubbe läste världens äldsta bok skriven av en gubbe som är äldre än tidigare nämnda gubbjävel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2011 6h kvar sen får vi se vad som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2011 Snart kommer det väl "Oj, jag måste ha räknat fel". Hur vet vi ens att det var exakt 2011 år sedan år 0? Kan det inte ha blivit fel på vägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 21 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2011 Att gubben inte tycks ha koll på tidzoner säger väl ett och annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2011 (redigerad) ...och det kan en kometträff med göra... Ah, sorry, glömde att det var en komet inblandat. Edit: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13060337.ab Redigerad 21 maj, 2011 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2011 När jorden går under så lär det vara på grund av människans idioti, inte på grund av att någon gammal gubbe läste världens äldsta bok skriven av en gubbe som är äldre än tidigare nämnda gubbjävel. Var inte du kristen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2011 Var inte du kristen? Tänker du på Xogede, kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2011 Tänker du på Xogede, kanske? Hmm, vet inte. Har dock för mig att Xersize också var det. Lät bara som en negativ mening, men jag kanske missförstod. Tror att en ganska stor majoritet av de kristna tycker han är lika idiotisk som alla andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 21 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2011 Var inte du kristen? Jude. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2011 (redigerad) Snart kommer det väl "Oj, jag måste ha räknat fel". Hur vet vi ens att det var exakt 2011 år sedan år 0? Kan det inte ha blivit fel på vägen? Minns jag rätt så har det blivit lite fel på vägen när man har bytt mellan olika kalendrar och.. nått annat Kan dock ha helt fel, nån annan som vet? :pPPppPppP Edit: http://www.genealogytoday.com/columns/everyday/030902.html This? Redigerad 21 maj, 2011 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts