aikjonas12 Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 Blir något att berätta för barnbarnen! wait a minute.. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 Här har ni alla bevis ni behöver. Jag är fett övertygad. Ska leva som en sann kristen mina sista dagar, och hoppas att jag får chilla med Gud i efterlivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 Här har ni alla bevis ni behöver. Jag är fett övertygad. Ska leva som en sann kristen mina sista dagar, och hoppas att jag får chilla med Gud i efterlivet. Min webbläsare kraschar när jag klickar på länken. Måste vara ett tecken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 Tänk om jorden går under då?!?! Vad säger ni då vah?!? Ni kommer bli så ägda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 Tänk om jorden går under då?!?! Vad säger ni då vah?!? Ni kommer bli så ägda. Tyst jag blir rädd 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 När meteoriterna väl börjar falla och magman börjar flyta längs gatorna drar jag igång Templars of Steel av Hammefall på högta volym, höjer min bägare fylld till bredden med öl och skriker "HAIL THE DESTRUCTION!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 (redigerad) Här har ni alla bevis ni behöver. Jag är fett övertygad. Ska leva som en sann kristen mina sista dagar, och hoppas att jag får chilla med Gud i efterlivet. "Gud ger oss ytterligare ett ovedersägligt bevis för att uppryckandet inträffar den 21a maj 2011. Välkommen till vår bibelstudie, idag ska vi läsa en kort artikel med titeln: 'Gud ger oss ytterligare ett ovedersägligt bevis för att uppryckandet inträffar den 21a maj 2011.'" Haha, vafan? Känns ju som om det är en mellanstadie-elev som står och läser en redovisning innantill. Edit: Kicken: Det sköna är att som nekare kan man inte förlora. Om jorden inte går under har vi rätt, och om jorden faktiskt går under så spelar det ingen roll. De kristna fanatikerna kommer liksom inte ha så lång tid att säga "Vad var det jag sa?" på. Enda nackdelen är väl att man inte kommer till himmelen, men vafan, jag köper några avlatsbrev så är det chill sedan. Redigerad 17 maj, 2011 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 Jag MÅSTE ha dig på MSN igen! <3 Det som jag tycker är jobbigast med att världen ska gå under i år är att uttrycket "elvor" inte riktigt kommer hinna slå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2011 Tror inte på det här datumet, mer orolig över Nostradamus förutseende. Att en komet skulle träffa oss 2012 eller vad det var. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 18 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2011 Tror inte på det här datumet, mer orolig över Nostradamus förutseende. Att en komet skulle träffa oss 2012 eller vad det var. =/ Ääääh, cheer up! Om man faktiskt ska dö så är det väl fan så mycket häftigare att dö på grund av jordens undergång än av typ AIDS? Tänk er att komma till andra sidan efter döden (inga argument, lek bara med tanken för den här meningens skull) och snacka med alla döda kändisar. Typ Cobain. Typ "Tja, vad dog du av?" "Jag hade allt men ville ha mer så jag sköt mig själv, du då?" "Nej, jag såg en enorm jävla komet och sen blev det svart för alla på planeten" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2011 Ääääh, cheer up! Om man faktiskt ska dö så är det väl fan så mycket häftigare att dö på grund av jordens undergång än av typ AIDS? Tänk er att komma till andra sidan efter döden (inga argument, lek bara med tanken för den här meningens skull) och snacka med alla döda kändisar. Typ Cobain. Typ "Tja, vad dog du av?" "Jag hade allt men ville ha mer så jag sköt mig själv, du då?" "Nej, jag såg en enorm jävla komet och sen blev det svart för alla på planeten" Fast egentligen var den enorma kometen bara latrinavfall från ett flygplan, och den enda som träffades var du 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 18 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2011 Fast egentligen var den enorma kometen bara latrinavfall från ett flygplan, och den enda som träffades var du Då känner jag mig utvald! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 maj, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2011 För att inte gå allt för mycket offtopic nu. Vad tycker ni om att folk får sprida sånt här? För det här skrämmer ju upp mycket folk helt klart Och går det att förhindra att sånt här sprids? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 18 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2011 Carlos Roa hette en fotbollsmålvakt. Han var riktigt duktig, stod i mål för Argentina under VM 1998. 1999 när han var 30 lade han dock av, han var Jehovas Vittne och var övertygad om att jorden skulle gå under snart, så han slutade lira fotboll och jobbade med välgörenhet istället. Dock, när han upptäckte att jorden inte gick under så återvände han till fotboll och spelade sju år till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2011 För att inte gå allt för mycket offtopic nu. Vad tycker ni om att folk får sprida sånt här? För det här skrämmer ju upp mycket folk helt klart Och går det att förhindra att sånt här sprids? Äh, folk får sprida vad de vill. Det skadar ju ingen vettig. Om några generationer och X antal misslyckade undergångar kommer alla vara förnuftiga nog att inte gå på det längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 maj, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2011 (redigerad) http://i.imgur.com/IM1B9.png Men åhhh, vart kan man få tag på en billig blowup? Also FEAR NOT Redigerad 20 maj, 2011 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2011 När det är ca 5-10min kvar innan klockslaget 18.00 imorn så kommer jag lyssna på Forever young och röka samtidigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 20 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2011 När det är ca 5-10min kvar innan klockslaget 18.00 imorn så kommer jag lyssna på Forever young och röka samtidigt! weed hoppas jag 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts