antepanteboy Skrivet 9 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2013 9.6 tillbaka i skatt. Klagar ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2013 6660 tillbaka, helt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2013 3,5.... alliansjävlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2013 Någon tusing här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2013 10.500:- tillbaka. Har sina fördelar att vara fastighetsägare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2013 4k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2013 11.5k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2013 24.5K 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2013 Snart kommer Umberto och skriver att 1. det är fult att prata om pengar och 2. att man inte borde vara glad att staten snott ens pengar i ett år. Jag fick 9400 från Sverige, lär få cirka 15 000 från Norge. Sitter fint! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2013 24.5K Härligt att se hur du sprudlar av lycka! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2013 När får man tillbaka på skatten om man använt sig av en deklarationsblankett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2013 När får man tillbaka på skatten om man använt sig av en deklarationsblankett? Runt midsommar, va? Såvida man inte har gjort några ändringar. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2013 Runt midsommar, va? Såvida man inte har gjort några ändringar. Nice, sommaren är räddad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2013 När får man tillbaka på skatten om man använt sig av en deklarationsblankett? Runt midsommar, va? Såvida man inte har gjort några ändringar. Innan! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2013 Känns förjävla skönt, har äntligen kunnat börja pytsa över lite pengar till sparkontot varje månad igen. Har gått och norpat därifrån för att kunna serva bilen som krävt lite uppmärksamhet sista tiden. Feels good, man! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2013 Känns förjävla skönt, har äntligen kunnat börja pytsa över lite pengar till sparkontot varje månad igen. Har gått och norpat därifrån för att kunna serva bilen som krävt lite uppmärksamhet sista tiden. Feels good, man! Det är en härlig känsla. Jag har behövt göra samma under en tid nu, och har lite jobb kvar att punga ut pengar på innan det är klart. Som tur är så kommer jag plugga rätt mycket i två veckor nu så jag kan låta motorcykeln stå tills vidare. Efter det börjar sommarpengarna rulla in så då kan man dunka tillbaka pengarna man lånat av sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2013 (redigerad) Det är en härlig känsla. Jag har behövt göra samma under en tid nu, och har lite jobb kvar att punga ut pengar på innan det är klart. Som tur är så kommer jag plugga rätt mycket i två veckor nu så jag kan låta motorcykeln stå tills vidare. Efter det börjar sommarpengarna rulla in så då kan man dunka tillbaka pengarna man lånat av sig själv. Härligt! Kommer att ha två veckors semester i juni, så nu under maj har jag näst intill bara jobbat (när månaden är slut kommer jag att ha haft 5 dagar som varit helt lediga) för att sedan kunna slappna av och låta pengarna komma. Sen får jag tillbaka rätt bra på återbäringen, så nu börjar det kännas bra igen! Efter semestern så ska jag inte ta på mig lika mycket extrajobb (har en åkare som jag kör heltid hos, sedan en annan åkare som jag hoppat in lite då och då), det har tärt mycket både på kroppen och det sociala livet. (smygedit:) man får passa på medan man är ung och orkar #yolo Redigerad 25 maj, 2013 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 27 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2013 Fick två och ett halvt i återbäring, inte så illa ändå. Nästa månadslön kommer att bli enorm för då kommer ett ackordsöverskott från Januari-Maj så någonstans över 30.000 totalt kommer den att landa på, skönt för att ha lärlingslön. Och äntligen har man fått blivit en tiondels miljonär...:`) Första betalda semestern också...känns fantastiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2013 Ska man ha fått återbäringen nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2013 (redigerad) Ska man ha fått återbäringen nu? Enligt mitt skattekonto har pengarna skickats ut för några dagar sen men jag har inte fått några. edit: DÄR KOM DOM. 15500 spänn! Redigerad 5 juni, 2013 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts