Jojje Skrivet 18 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2011 (redigerad) http://www.youtube.com/watch?v=0l1N23KcJno om ni inte sett den än WE'RE UNDERWATERRRR den här borde de ha som trailer på steam store sidan och: (bli inte för arga nu för de som kanske är taggade på spelet det är bara lite skoj) Redigerad 18 augusti, 2011 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2011 Perksinfo som kanske är pålitligt! http://www.youtube.com/watch?v=D2atZhb9ZPA&feature=feedu Har för mig att Woody var rätt träffsäker inför Black Ops, så det är han kanske den här gången också. Haha, Activision tog bort hans video, så jag antar att det fanns en del träffsäker info där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2011 Haha, Activision tog bort hans video, så jag antar att det fanns en del träffsäker info där. Synd om det är rätt. Det mesta där lät enligt mig konstigt och dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 2 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2011 Är egentligen inte ett dugg intresserad av spelet i sig men den här trailern var underhållande! Jonah Hill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2011 Nej tänker inte köpa skiten möjligtvis när det har gått ner i pris håller mig till BF3 sålänge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2011 Bara jag som tänker spela det för Campaign? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Refur Skrivet 6 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2011 Anta att jag tycker att BF3 är lite väl seriöst just nu. Främst då ljudet är lagg inom squaden, servrarna är överbelastade[?] och många kör för lite taktik.. Kan då MW3 vara något för mig? Är det lite 'enklare' och mindre seriöst som spel? Jag vill ha något där jag bara kan springa runt och panga vilt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2011 Anta att jag tycker att BF3 är lite väl seriöst just nu. Främst då ljudet är lagg inom squaden, servrarna är överbelastade[?] och många kör för lite taktik.. Kan då MW3 vara något för mig? Är det lite 'enklare' och mindre seriöst som spel? Jag vill ha något där jag bara kan springa runt och panga vilt. Varnar dig om du nu börjar göra sådär på BF3 för mycket så kommer du få stämpeln COD KID har sett flera som har råkat ut för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2011 Anta att jag tycker att BF3 är lite väl seriöst just nu. Främst då ljudet är lagg inom squaden, servrarna är överbelastade[?] och många kör för lite taktik.. Kan då MW3 vara något för mig? Är det lite 'enklare' och mindre seriöst som spel? Jag vill ha något där jag bara kan springa runt och panga vilt. Just av den anledning som jag kommer köpa MW3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2011 Jag kommer helt klart ordna hem MW3 och testa campaign. Är det trevligt så kommer jag nog köpa det i ett senare skede via D2D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 7 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2011 Bara jag som tänker spela det för Campaign? Jag med. Har tyckt om den en del i tidigare spel. Bra underhållning. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 7 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2011 Bara jag som tänker spela det för Campaign? Både kampanj och multiplayer. Jag spelar dock alltid hela kampanjen först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2011 Beställt spelet, kommer imorgon Fick sms som sade till om det! FUCKING EPIC! Spela ut Campaign först sen blir det att lira multiplayer! Lääääängtar <333 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2011 Drog iväg en beställning, taggade med lite youtubefilmer och det ser helt okej ut. Hoppas det är det också! Bör få spelet på fredag, så det blir väl helglir antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2011 (redigerad) Min första match i Modern Warfare 3: ^^ Spelet känns ganska bra än så länge... men jag hade väldigt låga förväntningar då jag hatade MW2. Redigerad 8 november, 2011 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 8 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2011 Arhhh, var ledig idag men fick inte spelet trots att det skulle levereras på releasedagen. Kommer imorgon istället hoppas jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2011 Same shit over again. Näh håller mig till Bf3 MP men lär nog skaffa det just för SP. Sen väck från datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2011 Same shit over again. Näh håller mig till Bf3 MP men lär nog skaffa det just för SP. Sen väck från datorn. Jag trodde att det skulle vara det, men än så länge känns det bra faktiskt. Mitt andra ex kom på posten idag btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 9 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2011 (redigerad) Jag trodde att det skulle vara det, men än så länge känns det bra faktiskt. Mitt andra ex kom på posten idag btw. Precis, har lite MW2 känsla men känns ändå nytt och fint! Bara jag som tycker banorna är halvtaskiga? Redigerad 9 november, 2011 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts