VickeX Skrivet 14 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2011 (redigerad) Just in case någon kommer att köpa det här. Oh wait... Klart att vi kommer. Oavsätt om vi vill eller inte. Jag har länge sagt att BO ska vara mitt sista CoD eftersom att IW fuckade upp sig med MW2, och sen efter att det blev officiellt att 3 olika studios jobbade på MW3 fortsatt stödja den tanken... men nu efter en officiell announcement, lite info och två teasers så blir jag ju självklart sugen. Men om jag ska köpa det eller inte beror helt och hållet på hur det blir upplagt. Kommer stopping power och/eller juggernaut eller någon annan dryg perk så lär jag inte köpa det. Vad tror ni? För övrigt så tycker jag att det är intressant att logotypen ser ut sådär och att det verkar ska marknadsföras som MW3. Call Of Duty 4: Modern Warfare (Call Of Duty) Modern Warfare 2 CALL OF DUTY: MW3 Det känns lite splittat. Redigerad 14 maj, 2011 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2011 Vet inte hur bra det här stämmer, men intressant är det i alla fall. Finns det inte en MW3-tråd förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 14 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2011 rofl kommer inte köpa det överhuvudtaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2011 Blops var ganska roligt i flerspelarläget, men mw2 var inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2011 Äh, vem bryr sig om multiplayer i CoD? Jag köper det för singleplayer. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2011 Nej det blir inge mer cod för min del. Spelet serien slutade vara bra för många år sen, svider bara i plånboken av alla cod köp. Väntar på Battlefield 3 istället, där kan vi snacka bra multiplayer. Kör BC2 sålänge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2011 http://gordon.fz.se/bildcache/g/gzcmu6yp8f4jzykc0eccue0m7w9cpbkv.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2011 (redigerad) Jag väntar nog på alterIW versionen och lägger pengarna på BF3 istället Redigerad 14 maj, 2011 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 14 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2011 Jag väntar nog på alterIW versionen och lägger pengarna på BF3 istället haha jo precis, det är vist gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 14 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2011 Äh, vem bryr sig om multiplayer i CoD? Jag köper det för singleplayer. Hahahah!! :lol: Fyfan vad skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2011 Hahahah!! :lol: Fyfan vad skön! wat 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2011 Reveal trailern läckte inatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 maj, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2011 (redigerad) Reveal trailern läckte inatt! Läckte gjorde den väl inte... den skulle ha premiär under reklamen i något sportevent i USA, precis samma event där Activision också hade premiär av Black Ops reveal-trailern förra året. Jag gjorde en liten remix utav den: Redigerad 28 maj, 2011 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2011 Det har släppts tre bilder också. http://www.gamereactor.se/media/58/friskemodernwarfare_245846b.jpg http://www.gamereactor.se/media/58/friskemodernwarfare_245847b.jpg http://www.gamereactor.se/media/58/friskemodernwarfare_245848b.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2011 Fy vad jag är ointresserad av det här spelet. Känner verkligen ingen hype alls. Call of Duty är nya Medal of Honor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2011 Vet inte om jag ska förhandsboka detta. Gillade ju MW2 men önskade att treyacht(?) utvecklade detta då dem lyckades bra med black ops och world at war. Sitter och funderar om jag ska förhandsboka MW3 eller Black ops då jag inte har det på det viset. Men jag får se framöver om det blir en förhandsbokning om de släpper nån demo eller så testar man på ett annat sätt. Spelet kan bli rätt så intressant men är lite skeptiskt ändå till detta men hoppas på en demo och utgår därifrån. Undrar vad dem kommer ta upp på E3 mässan om detta spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2011 Månatlig betalning för att få map packs och krimskrams? http://online.wsj.com/article/SB10001424052702304563104576355310423496054.html?mod=WSJ_hp_LEFTTopStories Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2011 Månatlig betalning för att få map packs och krimskrams? http://online.wsj.com/article/SB10001424052702304563104576355310423496054.html?mod=WSJ_hp_LEFTTopStories Ja vad ska man säga? Helt seriös vem vill betala typ 50kr för att få sina stats synas och lite fler banor? Inte jag iallafall tror jag väntar med att förhandsboka detta spel och se vart detta leder till. Om det blir ett köp så köper jag det men tänker fan inte betala 50kr för lite krimskrams. Hoppas att activistion tänker noga nu om det är nå idé att införa detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 1 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2011 Ja vad ska man säga? Helt seriös vem vill betala typ 50kr för att få sina stats synas och lite fler banor? Inte jag iallafall tror jag väntar med att förhandsboka detta spel och se vart detta leder till. Om det blir ett köp så köper jag det men tänker fan inte betala 50kr för lite krimskrams. Hoppas att activistion tänker noga nu om det är nå idé att införa detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2011 Han menar att om han nu ens tänker köpa spelet alls, så blir det bara basutbudet och inte den extra betaltjänsten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts