Mark Skrivet 25 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2012 Hej. Jag har skaffat en HTC sensation. Jag requestar appar, både nödvändiga och onödiga. :3 Som The Dude skrev i posten ovan, om du har Swedbank är deras app ett måste! Sjukt chill att kunna kolla saldo via telefonen osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2012 Hej. Jag har skaffat en HTC sensation. Jag requestar appar, både nödvändiga och onödiga. :3 Som sagt som dem andra har sagt Swedbank appen mycket bra app vart du än går så kan du kolla ditt saldo utan behöva springa till en automat och kolla. Samt GO SMS PRO har själv den appen och den var mycket bättre än standard sms funktionen som finns. FInns lite mer att göra i GO SMS PRO samt så går det mycket snabbare att skicka iväg ett sms med den appen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2012 Skaffat swedbank appen. En polare hade en wakeup app förut på sin iphone, som märkte av hurpass djupt man sov. Ställde man klockan på typ 8 så kunde den väcka upp en vid 8.15 för att då hade man lättast att vakna upp. Någon som vet vilken jag menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2012 Skaffat swedbank appen. En polare hade en wakeup app förut på sin iphone, som märkte av hurpass djupt man sov. Ställde man klockan på typ 8 så kunde den väcka upp en vid 8.15 för att då hade man lättast att vakna upp. Någon som vet vilken jag menar? Sleep Cycle heter den till iPhone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2012 Skaffat swedbank appen. En polare hade en wakeup app förut på sin iphone, som märkte av hurpass djupt man sov. Ställde man klockan på typ 8 så kunde den väcka upp en vid 8.15 för att då hade man lättast att vakna upp. Någon som vet vilken jag menar? Sleep as Android har en sådan funktion tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2012 Sleep as Android har en sådan funktion tror jag. Ja det har den laddade ner den för en stund sen fast tråkiga är att man kan bara pröva den i 14 dagar sen måste man köpa appen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2012 Ja det har den laddade ner den för en stund sen fast tråkiga är att man kan bara pröva den i 14 dagar sen måste man köpa appen. Kostar dock bara 10kr. Om man känner efter 10 dagar att man fortfarande vill ha den så är det ett rätt litet pris att betala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2012 Kostar dock bara 10kr. Om man känner efter 10 dagar att man fortfarande vill ha den så är det ett rätt litet pris att betala. Ja jo men jag förstår inte direkt vad den fyller för funktion förutom den spelar in när man sover o se hur man sover om nätterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2012 Ja jo men jag förstår inte direkt vad den fyller för funktion förutom den spelar in när man sover o se hur man sover om nätterna. Väcker en när man sover som lättast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2012 Använder någon sajtare Whatsapp? Gratis sms-tjänst om man har fri surf, eller är uppkopplad till Wi-Fi. Använder den med alla mina klasskamrater som är fattiga studenter och vill spara sms-pengar. Riktigt smidigt och bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2012 Tänkte tipsa er om en gratis live stream direkt till mobilen eller två Live sport streaming finns 4 kanaler att kolla på. Sen Sport TV där finns det massvis med live stream till olika sporter. Följde just finalen i Carling Cup via Sport TV. Så om ni inte är hemma eller om ni inte kan se just den fotbolls matchen ni vill se så är sport tv bästa lösningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2012 Shoot Bubble håller mig vaken om nätterna. Beroendeframkallande? Yes sir! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2012 (redigerad) Tankat Swiftkey.. Jävla skönt det blev att skriva ^^ Redigerad 27 februari, 2012 av ZcruweN 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2012 hittade en GBA emulator sååååååååååå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2012 Tänkte tipsa alla som likt jag funderat på att skaffa Swiftkey X, eller kanske till och med testat demot men ändå inte velat betala för fullversionen: Nu finns Swiftkey X för endast 4 ynka kronor på Market! Det är lätt värt det, jag har bara använt det till tre sms än så länge men tycker redan att det är en rejäl skillnad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2012 Ja, Swiftkey X är bra skit. Har i princip använt det tangentbordet sen jag skaffade min telefon. Men allvarligt, är det något jag har missat eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 mars, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2012 Är det någon som har eller har testat Tapatalk? Ser på många forum att folk gör sina inlägg via den appen och eftersom mobilversionen av GTAsajten är lite "sådär" så har jag börjat leta efter alternativ. Men jag betalar inte 20 spänn för en skitapp. Tycker det är otroligt sniket av dem att inte ha någon trial-app. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2012 Är det någon som har eller har testat Tapatalk? Ser på många forum att folk gör sina inlägg via den appen och eftersom mobilversionen av GTAsajten är lite "sådär" så har jag börjat leta efter alternativ. Men jag betalar inte 20 spänn för en skitapp. Tycker det är otroligt sniket av dem att inte ha någon trial-app. 15 minuter öppet köp. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2012 Men allvarligt, är det något jag har missat eller? [Piskor] Senaste avsnittet av bbt? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2012 Shit alltså. Kan verkligen rekommendera spelet Game Dev Story. Man driver sitt eget spelföretag. Man anställer programmerare, ljudtekniker, författare, grafiker m.m för att skapa helsköna spel. Man kan mixa genres lite hur man vill (någonsin spelat ett bil/golfspel?). Man kan verkligen sitta i timmar med Game Dev Story, sjukt beroendeframkallande 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts