Wu Zi Mu Skrivet 13 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2011 (redigerad) Nu när det är fredag, den trettonde, så måste man ju göra en sån här poll! Finns iofs en äldre tråd vad jag hittade. Men den gjordes 2006. Forumiternas tankar om vidskeplighet kanske har förändrats drastiskt Redigerad 13 maj, 2011 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2011 Du menar filmen va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2011 Tror inte på något övernaturligt så nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2011 Jag är inte särskillt vidskeplig, men lite lagom skulle jag väl säga. Tror på livet efter döden och liv på andra planeter, men all "otur om du ser en svart katt gå under en stege" och liknande tar jag med en nypa salt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2011 Jag har inga problem med att lägga nycklar på bordet men jag flinar allt lite när jag ser en svart katt korsa gatan. Så nej, det blir alternativ 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2011 Nej, men en polare till min flickvän åkte fast idag för snatteri och narkotikabrott när hon var med. Nu sitter han på station och hans föräldrar har fått veta det. och jo, det är hans födelsedag idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2011 Nej, men en polare till min flickvän åkte fast idag för snatteri och narkotikabrott när hon var med. Nu sitter han på station och hans föräldrar har fått veta det. och jo, det är hans födelsedag idag. Klantigt och onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2011 Klantigt och onödigt Ja, jag tycker absolut inte synd om honom. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 13 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2011 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts