Jump to content

Är ni nöjda med hur ni....

Misterwhoopee
 Share

40 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Under jullovet satt jag och funderade. Jag kom då fram till att jag hade tänkt väldigt fel gällande mina betyg. Såhär tänkte jag tidagare: "Bara jag får G i alla ämnen så är jag nöjd" Med en sådan inställning kommer man nog inte långt i dagens läge, och så ser det inte kul ut på pappret med 1-2 VG och resten G. jag hade tänkt göra ett uppsving denna termin, men det blir väl som vanligt när jag säger något... :wub: Kort och gott är jag inte nöjd med hur jag pressterar i skolan, skulle nog kunna bli mycket bättre om jag la manken till! :wub: Hur är det med er, Tycker ni ni pressterar bra? (:!!!:) Rösta! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lägger inte ner så mycket tid på att plugga nuförtiden men mina betyg i åttan kommer kompensera eventuella dåliga betyg den här terminen. I åttan fick jag VG och MVG i historia, förra terminen fick jag bara G och om min lärare ger mig G i slutbetyg ska jag överklaga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

den här terminen så pluggar jag som en galning!! förra terminen jobbade jag inte så hårt (och snabbt), plus att lärarna gav mig sämre betyg än vad jag förtjänade. den här terminen går rätt bra, har snart MVG is svenska :wub:

förra terminen fick jag typ 2 VG och resten G.... (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

den här terminen så pluggar jag som en galning!! förra terminen jobbade jag inte så hårt (och snabbt), plus att lärarna gav mig sämre betyg än vad jag förtjänade. den här terminen går rätt bra, har snart MVG is svenska :wub:

förra terminen fick jag typ 2 VG och resten G.... :wub:

Jag trodde du hade MVG i Engelska med tanke på din hemsida som är skriven med så bra engelska. (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hmm...

jag får inga betyg än...

ja tycker ja é bra, iaf...

Bäst i klassen! :P(w00t):lol:-_-^_^

Kan nästan sitta och sova på engelska och svenska lektionerna.

jag ligger en årskurs före i matten, och den senaste svensk-läxan där vi skulle träna "sch" ljudet hade vi 103 ord som vi hade 2 veckor på oss att träna. Vissa kan inget fast dom tränat och jag behöver inte träna. Min klass är en 4-5:a med både 4:or och 5:or. Jag är bättre än femmorna. :lol::huh:B)

Redigerad av Speeder
Länk till kommentar
Dela på andra sidor