Misterwhoopee Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Under jullovet satt jag och funderade. Jag kom då fram till att jag hade tänkt väldigt fel gällande mina betyg. Såhär tänkte jag tidagare: "Bara jag får G i alla ämnen så är jag nöjd" Med en sådan inställning kommer man nog inte långt i dagens läge, och så ser det inte kul ut på pappret med 1-2 VG och resten G. jag hade tänkt göra ett uppsving denna termin, men det blir väl som vanligt när jag säger något... Kort och gott är jag inte nöjd med hur jag pressterar i skolan, skulle nog kunna bli mycket bättre om jag la manken till! Hur är det med er, Tycker ni ni pressterar bra? (:!!! Rösta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Jag tänkte EXAKT samma som dig. Jag trodde det räckte med G i allt... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 skulle väl kunna bli mycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 Jag lägger inte ner så mycket tid på att plugga nuförtiden men mina betyg i åttan kommer kompensera eventuella dåliga betyg den här terminen. I åttan fick jag VG och MVG i historia, förra terminen fick jag bara G och om min lärare ger mig G i slutbetyg ska jag överklaga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 den här terminen så pluggar jag som en galning!! förra terminen jobbade jag inte så hårt (och snabbt), plus att lärarna gav mig sämre betyg än vad jag förtjänade. den här terminen går rätt bra, har snart MVG is svenska förra terminen fick jag typ 2 VG och resten G.... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 jag får typ mvg i alla prov... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 den här terminen så pluggar jag som en galning!! förra terminen jobbade jag inte så hårt (och snabbt), plus att lärarna gav mig sämre betyg än vad jag förtjänade. den här terminen går rätt bra, har snart MVG is svenska förra terminen fick jag typ 2 VG och resten G.... Jag trodde du hade MVG i Engelska med tanke på din hemsida som är skriven med så bra engelska. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 Jag trodde du hade MVG i Engelska med tanke på din hemsida som är skriven med så bra engelska. (:!!! konstigt nog så fick jag bara VG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 jag har g i allt förutom gympa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 konstigt nog så fick jag bara VG Jag brukar få bra resultat på engelskaproven, senast var jag ett halvt poäng från MVG. Men trots det är jag usel på att använda engelska i praktiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 Jag har ganska lätt för mig i skolan, så jag har VG eller MVG i alla ämnen fast än jag inte pluggar mer än dom flesta andra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 VG på alla prov men bara G på matte proven! jag suger på matte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 Om jag inte får VG i allt förutom bild å musik kan jag försöka att anstänga mig mer. Jag har väldigt vääääääldigt lätt i skolan. Tränar bara på prov dan innan eller inte alls ändå får jag alltid minst VG :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Det skulle kunna bli bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 hmm... jag får inga betyg än... ja tycker ja é bra, iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grandioca Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 jag har haft 6 MVG och 3 VG... .:stolt:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 (redigerad) hmm... jag får inga betyg än... ja tycker ja é bra, iaf... Bäst i klassen! Kan nästan sitta och sova på engelska och svenska lektionerna. jag ligger en årskurs före i matten, och den senaste svensk-läxan där vi skulle träna "sch" ljudet hade vi 103 ord som vi hade 2 veckor på oss att träna. Vissa kan inget fast dom tränat och jag behöver inte träna. Min klass är en 4-5:a med både 4:or och 5:or. Jag är bättre än femmorna. Redigerad 4 april, 2003 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts