Pixiegnom Skrivet 12 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2011 Känns lite som när Ubisoft valde att simplifiera Splinter Cell och släppte Conviction. Spelet har god potential att bli bra, men däremot så tror jag att hardcore fansen kommer bli besvikna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2011 Kom igen grabbar, vara lite öppensinnade. Jag tänker iaf inte döma förens jag spelat. Jag blev tillsagd samma sak om Splinter Cell: Conviction. Och vad fick jag? En näve fylld med bajs. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2011 The duo Peter Peter and Peter Kyed will be doing it. Så det är Peter Peter och Peter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2011 Så det är Peter Peter och Peter? Han heter egentligen Peter Schneidermann men hans "artistnamn" är Peter Peter. Känd i Danmark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 juni, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2011 (redigerad) nevermind me Redigerad 15 juni, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2011 (redigerad) Jag lär nog inte förhandsboka detta spelet trots allt. Får se om jag köper det överhuvudtaget. Förutom att spelet skall mindre avancerat och öppna dörrarna för nya spelare, så kommer Jesper Kryd inte att göra spelet soundtrack. David Bateson kommer heller inte att agera som röstskådespelare åt 47. Vet inte om detta stämmer, men om fallet är så, så är det rätt så tragiskt. http://beefjack.com/news/ioi-cuts-david-bateson-from-absolution/ ''From: david@davidbateson.dk Date: Sat, 11 Jun 2011 12:56:32 +0200 Subject: Re: Hitman Absolution - New Voice Actor? To: emil_beerholt@hotmail.com Hi Emil The absolute truth is: no one from IO Interactive is answering my calls, e-mails or sms. Feeling very let down at the moment but I haven't heard personally Cheers David Sent from my iPhone On Jun 10, 2011, at 0:32, <emil_beerholt@hotmail.com> wrote: Hi David I'm a big fan of the Hitman series and your voice work, which is why I'm writing this email. According to a recent article in video game magazine Edge, IO interactive allegedly dropped you as the voice actor for Agent 47 and went with someone else. I was very shocked when I heard about this, and I felt like IO had betrayed not only you, but the fans aswell. The Hitman fans have grown to love your distinctive voice as Agent 47, and many of them are now literally going crazy over at the hitmanforum.com, demanding an answer from IO. Is there any way you can confirm or deny this? If not, maybe a short and vague comment about it? I would really appreciate that, and I think all of your fans would too. If it is in fact true, then I can safely say that Hitman will never be the same again. I will keep this between us, if that is what you wish. Thank you for all your work. Now if you'll excuse me, "I need to use the bathroom". ;-) Sincerely'' Redigerad 16 juni, 2011 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 16 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2011 Jag lär nog inte förhandsboka detta spelet trots allt. Får se om jag köper det överhuvudtaget. Förutom att spelet skall mindre avancer Förra sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 16 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2011 Jag lär nog inte förhandsboka detta spelet trots allt. Får se om jag köper det överhuvudtaget. Förutom att spelet skall mindre avancer Förra sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2011 Förra sidan Aha, det missade jag. Läste inte igenom första sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2011 Finns det nå bekräftelse än om dem kommer använda samma röst till Agent 47 vet inte hur spelet ska vart utan hans röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2011 Finns det nå bekräftelse än om dem kommer använda samma röst till Agent 47 vet inte hur spelet ska vart utan hans röst. Det är bekräftat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2011 Det är bekräftat. Ursäkta för sent svar men vart kan man se denna källa att det är bekräftat för jag har inte sett nåt om det är sant eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2011 Ursäkta för sent svar men vart kan man se denna källa att det är bekräftat för jag har inte sett nåt om det är sant eller inte. Titta en sida tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2011 (redigerad) Om inte David Bateson gör rösten till 47 vem kommer göra det då? Och hoppas att det inte stämmer för jag menar hur skulle det kännas i det nya Hitman att spela som Agent 47 som inte bär på samma röst som förgående spelen. Hoppas dem ändrar det så David Bateson gör rösten. För det var väl liknande till Splinter Cell Conviction att Michael Ironside skulle inte göra rösten till Sam Fisher men vart ändrat så han fick göra rösten till Sam Fisher. EDIT: För er som vill att David ska fortsätta göra rösten till Agent 47 så finns det en lista att skriva upp sig på skrev in mig nyss på listan. Och har drygt 1169 påskrivna fans http://www.petitiononline.com/mod_perl/petition-sign.cgi?david47 Redigerad 26 juni, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 15 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=AL3DMJlpowM woot, 15 min gameplay? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2011 Tror jag avstår från detta spel om inte ett demo kommer liknar mycket Splinter Cell Conviction av det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 15 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=AL3DMJlpowM woot, 15 min gameplay? Waaaaah, hoppas man får i alla fall får friheten att välja hur man vill lira. Galet linjär och "välplanerad" på alla sätt och vis. Tror jag avstår från detta spel om inte ett demo kommer liknar mycket Splinter Cell Conviction av det hela. Ser snarare ut som en direkt kopia utav Batman: Arkham Asylum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2011 Banan som visas ska tydligen vara spelets öppning, så det blir lite som tutorialen i BM med andra ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 15 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2011 Definitivt köp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts