Siana Skrivet 10 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2011 Vafan, träna upp duvorna till brevduvor istället, och skicka sedan hotbrev till grannen eller något. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 10 maj, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2011 Vafan, träna upp duvorna till brevduvor istället, och skicka sedan hotbrev till grannen eller något. haha sounds like a plan! Så resonerade folk i Tyskland 1939, med... Så länge man resonerar så, så har man ju ett rent samvete, eller hur...? haha den gjorde ont du, att du jämför mig med duvbebisar och tyskland med jude utrotning, det va långsökt! haha men om de nu verkligen är så att dom bara stannar runt en månad så innebär de att dom kommer flyga denna eller nästa vecka, soft! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2011 haha sounds like a plan! haha den gjorde ont du, att du jämför mig med duvbebisar och tyskland med jude utrotning, det va långsökt! haha Ja det var överdrivet, jag ville bara ge dig dåligt samvete. Ursäkta. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 10 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2011 Vafan, träna upp duvorna till brevduvor istället, och skicka sedan hotbrev till grannen eller något. Låt dom flyga till Körsbärsdalen! All makt åt Tengil, vår befriare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2011 Så, DizzY, hur har det gått för de små liven? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2011 (redigerad) Duvor suger! Hade stora problem med duvor som bajsade ner balkongen när jag bodde i Norrköping. Jag placerade ut några gummiormar och det hjälpte ganska bra faktiskt. Redigerad 29 maj, 2011 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts