ZcruweN Skrivet 8 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2011 Såhär ligger det till, jag köpte nyligen ett nytt headset vilket innebär att jag har mic på hörlurarna (vilket jag inte hade förut) Nu är det så att exakt allt som jag gör hörs igenom, kollar jag på en film så hörs det, lyssnar jag på musik så hörs det, spelar jag nått så hörs exakt allting! Jag blir tokig det var exakt samma problem förut när jag hade headset också, men när jag körde med en "extern" mic eller vad man ska säga så var det inte alls samma problem så vad sjutton kan problemet vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 9 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2011 Du har troligtvis "What U Hear" ikryssat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 maj, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2011 Du har troligtvis "What U Hear" ikryssat. Inte vad jag har förstått, har kollat runt om hur What U Hear fungerar, kollat så att det är inaktiverat flera gånger, det har även aldrig riktigt fungerat för mig heller som jag har förstått det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2011 Lägg en mute på mikrofonen i ljudpanelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2011 Zup? Tillbaka med samma problem igen efter en formatering Och Gof, exakt var ska jag göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2011 Koppla in kontakterna direkt i moderkortet, á la bak på datorn, så ska det nog (kanske) lösa sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2011 Koppla in kontakterna direkt i moderkortet, á la bak på datorn, så ska det nog (kanske) lösa sig. Direkt där dom är inkopplade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2011 (redigerad) Högtalarikonen i aktivitetsfältet > Recording Devices > Högerklicka din mikrofon > Properties > Levels Redigerad 1 september, 2011 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2011 Högtalarikonen i aktivitetsfältet > Recording Devices > Högerklicka din mikrofon > Properties > Levels Funkar icke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 3 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2011 (redigerad) Detta problem har jag också haft. Jag löste det genom att; Kontrollpanelen > Ljud > Inspelning > Egenskaper på micen > Lyssna > Bocka i 'Lyssna på den här enheten', klicka verkställ. Klicka bort bocken och klicka verkställ igen. Hoppas det funkar för dig med! Edit: Såvida inte det redan är löst. Redigerad 3 september, 2011 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2011 Detta problem har jag också haft. Jag löste det genom att; Kontrollpanelen > Ljud > Inspelning > Egenskaper på micen > Lyssna > Bocka i 'Lyssna på den här enheten', klicka verkställ. Klicka bort bocken och klicka verkställ igen. Hoppas det funkar för dig med! Edit: Såvida inte det redan är löst. Testat flera gånger.... Funkar inte : < Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2011 Har du Stereo Mix aktiverat? Jag vet inte om det spelar roll, men jag vill åtminstone försöka hjälpa till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2011 Har du Stereo Mix aktiverat? Jag vet inte om det spelar roll, men jag vill åtminstone försöka hjälpa till... Har det inte aktiverat nej, har även testat slagit igång det för att se vad som händer, men det blir ingen skillnad alls! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts