kicken Skrivet 8 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2011 Jävla bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2011 A. Spoiler Spoiler Spoiler Det är en pickup! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 8 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2011 A. Spoiler Spoiler Spoiler Det är en pickup! Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2011 Vafan spelar det för roll? Så jävla meningslöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 8 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2011 Vafan spelar det för roll? Så jävla meningslöst. Välkommen till Loungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2011 Jag fick veta för nått år sedan att det var år B, men har alltid tyckt A. SÅ jag röstar A. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2011 Helt otroligt, hade ALDRIG trott att A skulle få mer än ett par röster. Jag har själv aldrig tänkt i andra banor än att B är rätt alternativ. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 8 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2011 A! A-bilen har är ju rundad fram och kantig bak. Ser mer ut som en pick-up än en sportbil med fet motorhuv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 8 maj, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2011 (redigerad) Helt otroligt, hade ALDRIG trott att A skulle få mer än ett par röster. Jag har själv aldrig tänkt i andra banor än att B är rätt alternativ. Nu +ade jag ditt inlägg för att jag trodde inte heller att A-alternativet skulle vara så starkt. men hey! Ahlgren (eller vem som nu gör godisarna) får ändra sig! Redigerad 8 maj, 2011 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2011 B, för bövelen. A?! Sluta backa godiset! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2011 A. Spoiler Spoiler Spoiler Det är en pickup! Har du någonsin sett en pickup som rejsar runt som i reklamerna? Det vill säga: rejsersnabbt och "baklänges"? Det är inte ofta jag får tillfälle att säga detta, men du blev just rejält ägd! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2011 Helt otroligt, hade ALDRIG trott att A B skulle få mer än ett par röster. Jag har själv aldrig tänkt i andra banor än att B A är rätt alternativ. Fix'd 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 8 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2011 Alla som tycker B borde spärras in på mentalsjukhus. 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2011 A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2011 (redigerad) Båda delar fungerar ju egentligen. A ser ut lite mer som en sportbil medan B ser ut som en Rolls Royce, typ. Jag har själv alltid tänkt mig A, men om nu Ahlgren själva har valt riktning åt oss ( B ) är det väl bara att rätta sig efter det. Redigerad 8 maj, 2011 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2011 (redigerad) Har alltid varit B för mig! Vilket man även kan se i denna reklam Redigerad 9 maj, 2011 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2011 Har alltid varit B för mig! Vilket man även kan se i denna reklam Bilarna i reklamen är inte de samma som i påsen. A är naturligast. Höger, läsriktningen. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2011 Nurå? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2011 Nurå? NO U! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2011 Vem bryr sig om vad Ahlgrens tycker? Man måste väl skapa sig en egen uppfattning av saker och ting? Det som är rätt enligt dem kan vara fel enligt dig. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts