Saleen Skrivet 8 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2011 Tips på kalorisnåla snacks, någon? Och säg inte nötter, för de har fler kalorier än folk tror. Nyttiga snacks - eller bara lite mindre onyttiga. Tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2011 Naturella nötter för fan, kicken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 8 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2011 Förmodligen en kaloribomb, men russin är gött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2011 Naturella nötter för fan, kicken. Vart kommer din avatar från? Äpple i skivor, yey + Gurka och dipp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 8 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2011 Nyttiga snacks är inte snacks! Naturgodis är inte godis! /onyttig and proud of it. kaloriräkning är för psycho bitches som Anna Skipper. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 8 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2011 Naturgodis innehåller hur mycket kalorier som helst. Naturgodis käkar man inte för att det är nyttigare, utan för att det ger sken av att vara nyttigt, så man slipper ha dåligt samvete. Jag antar att NÖTTER är bra. Man måste tänka på att jordnötter inte är en nöt i dess rätta bemärkelse. . Cashewnötter tror jag ska vara betydligt nyttigare/mindre onyttig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2011 Naturgodis innehåller hur mycket kalorier som helst. Naturgodis käkar man inte för att det är nyttigare, utan för att det ger sken av att vara nyttigt, så man slipper ha dåligt samvete. Jag antar att NÖTTER är bra. Man måste tänka på att jordnötter inte är en nöt i dess rätta bemärkelse. . Cashewnötter tror jag ska vara betydligt nyttigare/mindre onyttig. Både vanliga nötter och Cashewnötter innehåller väldigt många kalorier. Naturligtvis är det lugnt om man bara äter ett par eller en väldigt liten skål, men jag letar efter snacks som man kan äta ordentligt av, och ändå inte oroa sig över kalorierna. Har googlat runt lite och gurka/morötter + dip av lättyoghurt är intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 8 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2011 Gröna Äpplen! Morötter i Sourcream dipp. (Dippet är inte nyttigt men det förhöjer skiten till snacks iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2011 Saknar du den där sommaren där det var kebabrulle som gällde varje dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2011 Saknar du den där sommaren där det var kebabrulle som gällde varje dag? Synd att man inte kan må bra och bli smal genom att äta goda saker som kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 8 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2011 Borde inte popcorn funka? Om man inte öser på med olja/smör. Verkar innehålla mycket kcal per 100g, men så väger ju inte ett popcorn lika mycket som en tegelsten heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2011 Salta pinnar och popcorn tror jag ligger högst på kalorisnållistan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2011 Salta pinnar och popcorn tror jag ligger högst på kalorisnållistan. Inte lika högt som morötter, gurka + dip etc - http://www.kaloritabell.com/kaloritabell_a_till_o.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Populärt inlägg Umberto Skrivet 8 maj, 2011 Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2011 Synd att man inte kan må bra och bli smal genom att äta goda saker som kebab Är det inte just det vår käre Mark håller på med för tillfället? Nåväl, till saken. En gammal husmansfavorit i sammanhanget är ju vagina. Trevligt, läckert och nyttigt. Det är vetenskapligt belagt att kvinnans kärleksvätskor innehåller substanser som är bra för tarmbalansen, minnet och humöret. Om du provar dig fram lite grann kan du dessutom hitta riktigt delikata exemplar. Och om smaken inte faller dig i smaken kan du spetsa med en tumnagel honung eller några skvättar Baileys. Mmm! Eller så käkar du solrosfrön. Mmm! 13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2011 Är det inte just det vår käre Mark håller på med för tillfället? Nåväl, till saken. En gammal husmansfavorit i sammanhanget är ju vagina.[...] Hahaha, fyfan vad oväntat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2011 Nu hängde jag inte med i svängarna här. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts