kicken Skrivet 28 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2011 Hittade ingen tråd för denna serie. Den här serien är värd en tråd. Säsong 1-2 : Superbt. Säsong 3-4 : Svårt att vänja sig, men säsong fyra var riktigt bra. Säsong 5 började igår. Vad tycker ni om första? Tycker att det finns potential, men har lite svårt att vänja mig med ett helt nytt crew ännu en gång, men det lär ju gå över med tiden, precis som i tidigare fall. Tjejen med fräknar är ju f.ö. riktigt snygg. Och att Lajnux är med är ju fan i mig toppen! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 28 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2011 (redigerad) Lajnux och metallaren var ju lätt de skönaste karaktärerna i hela avsnittet. Något som jag tror de är skapta för att just vara, sköna snubbar. Storyn i första avsnittet var ju lite sådär, jag menar, vi har alla sett en film eller serie med problemet att skaffa nya kompisar när man börjar ny skola, right? Vi visste lite vad som skulle hända och det gav oss som tittare inte speciellt mycket förutom att vi började med en mjukstart att lära känna karaktärerna. Jag tycker dock att scenen på köpcentret var lite halvtaskig, visst, knark är kul, men det verkar vara lite smått overkill - knarka mitt på dagen bland folk, snatta och kuta ifrån säkerhetsvakterna i högklackat. GG. Redigerad 28 januari, 2011 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2011 Älskar Skins, alltid gjort, kommer kanske fortsätta göra, beror på vad jag tycker om säsong fem, och om mitt internet vore snabbare skulle jag nog redan har en åsikt, men det har jag inte, för den håller fortfarande på att ladda, så åsikten kommer inatt eller imorgon, beroende på när jag ser den, för ikväll ska jag ut, kanske dansa, supa, knarka, träffa folk, slåss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 januari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2011 Älskar Skins, alltid gjort, kommer kanske fortsätta göra, beror på vad jag tycker om säsong fem, och om mitt internet vore snabbare skulle jag nog redan har en åsikt, men det har jag inte, för den håller fortfarande på att ladda, så åsikten kommer inatt eller imorgon, beroende på när jag ser den, för ikväll ska jag ut, kanske dansa, supa, knarka, träffa folk, slåss. Åh, jag älskar dig, fullständigt, galet mycket. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 28 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2011 Skit bra typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 28 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2011 Älskar Skins ... oväntat. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 ... oväntat. ;) Hah, ööööh. Kanske!!!!!!!! Asså visst okej. Det är så jag lever mitt liv, brudar gräs och vitt vin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 30 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 Hur stor del humor är det i Skins? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 Hur stor del humor är det i Skins? 42 delar. Ungefär. Kanske 43. Men inte över 50 delar. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 30 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 42 delar. Ungefär. Kanske 43. Men inte över 50 delar. Ok, bra! Låter helt klart lagom. Någon annan som har något att invända? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 30 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 Ok, bra! Låter helt klart lagom. Någon annan som har något att invända? Well, lite är det väl. Men ja, det känns som mer som en feelgood-serie åt überhipsters. Give it a go iaf! Det är den värd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 31 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2011 Skins S5E1 var faktiskt över förväntan! Är riktigt sugen på att se hur det kommer att forstätta Visst, självklart saknar jag den förra generationen. Cook (Jack O'Connel) är och kommer alltid att vara den bästa Skins karaktären igenom tiderna, men som han själv skriver på sin Facebook: Change is good!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 31 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2011 Skins är utan tvekan den bästa serie mina ögon någonsin skådat. Har sett alla avsnitt om och om igen, ända sedan 2009. Den nya säsongen verkar helt klart spännande, bara att vänta och se om det lever upp till mina förväntningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts