Maimstream Skrivet 25 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2010 Två avsnitt av Californication har läckt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2010 (redigerad) Två avsnitt av Californication har läckt ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! Edit: LYCKLIG ÄR JAG! Redigerad 25 december, 2010 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2011 (redigerad) Californication.S04E01-02.SWESUB.DVDRip.XviD-KickFoot Bra start på säsongen tycker jag. Har Becca fått reda på att Hank låg med Mia? Förstod aldrig det riktigt. Redigerad 9 januari, 2011 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2011 Californication.S04E01-02.SWESUB.DVDRip.XviD-KickFoot Bra start på säsongen tycker jag. Har Becca fått reda på att Hank låg med Mia? Förstod aldrig det riktigt. Spoilertagga för att vara säker! Alla har ju fått reda på det nu, när han har gått ut med det öppet. Nyheten spred sig ganska snabbt då Mia byggt ett ganska starkt namn för sig själv, och boken är väldigt stor! Men jag håller med, det var en stark öppning på säsongen och slutet på avsnitt två har ett väldigt "jag vill ha mer"-slut.. Har lite för höga förhoppningar tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2011 Kan en oinsatt få se bilder? Om den käre Kebaben menade våran kära Addison Timlin från Californication så ska jag självklart länka till den första scenen då min haka hamnade på skrivbordet (spoiler för dom som inte sett dom första avsnitten av Californication säsong fyra): http://www.youtube.com/watch?v=-Aqr16jlre0 Se fort, har en känsla av att den här blir nerplockad väldigt snart! Och förresten, Kebab: Det finns bättre scener än den här också..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2011 Om den käre Kebaben menade våran kära Addison Timlin från Californication så ska jag självklart länka till den första scenen då min haka hamnade på skrivbordet (spoiler för dom som inte sett dom första avsnitten av Californication säsong fyra): -Aqr16jlre0 Se fort, har en känsla av att den här blir nerplockad väldigt snart! Och förresten, Kebab: Det finns bättre scener än den här också..! Varför har ingen berättat att det finns sådana här saker i serien! Dags att se Californication en gång då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2011 Varför har ingen berättat att det finns sådana här saker i serien! Dags att se Californication en gång då! Sex är i princip en helt egen roll i den här serien, första avsnittet är en överdos av bröst, sex och relativt grafiska scener gällande sex! It's awesome! Det är faktiskt lite dumt, serien är hur klockren som helst men många som jag visat den för har blivit skeptisk över hur mycket sex det är (måste skaffa nya vänner..)! Man måste se ett tag för att förstå vilken roll sex har i den här serien, det är lite viktigare mer än att bara locka publik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2011 Om den käre Kebaben menade våran kära Addison Timlin från Californication så ska jag självklart länka till den första scenen då min haka hamnade på skrivbordet (spoiler för dom som inte sett dom första avsnitten av Californication säsong fyra): -Aqr16jlre0 Se fort, har en känsla av att den här blir nerplockad väldigt snart! Och förresten, Kebab: Det finns bättre scener än den här också..! Ser inte bilden/videon 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2011 En femte säsong av Californication har blivit bekräftad. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2011 En femte säsong av Californication har blivit bekräftad. Woho! När kommer S4E03 ut, då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2011 Nya Californication, men är det bara jag eller kändes det lite onödigt att låta Hank komma hem en dag och sen slänga ut honom? Varför inte fortsätta trycka honom mot botten så att när han väl tar sig hem så blir det extra speciellt? Det byggde upp bra för slutet dock, kändes som att han tog sig lite vidare och accepterade att han inte kan fortsätta sura över det hela. Utöver det så var det ett fortsatt superavsnitt av en superserie. Förstår inte att jag älskar den här serien så mycket! Nya Hawaii Five-O var också bra, den här serien har potential! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2011 Såg klart första säsongen av Vänner för en stund sedan. Gillar inte hur de valde att avsluta säsongen!! Någon som vet när femte säsongen av Californication börjar sändas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2011 Såg klart första säsongen av Vänner för en stund sedan. Gillar inte hur de valde att avsluta säsongen!! Någon som vet när femte säsongen av Californication börjar sändas? Blir det en femte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2011 Blir det en femte? Självklart. Bara att googla på det om du inte tror mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 28 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2011 Självklart. Bara att googla på det om du inte tror mig. 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2011 Självklart. Bara att googla på det om du inte tror mig. Fan vad gött. Tänkte mest att slutet på s04 var ett ganska bra slut för serien utan massa lösa trådar och frågor. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2011 Fan vad gött. Tänkte mest att slutet på s04 var ett ganska bra slut för serien utan massa lösa trådar och frågor. Jo, du har rätt, men jag väntar fortfarande på att Hank, Karen och Becca ska bli en lycklig familj igen. Fast det kommer väl aldrig att hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2011 Bump! Dags att börja tagga lite. http://www.youtube.com/watch?v=Bb4xaL6LsbA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2011 Bump! Dags att börja tagga lite. Finns en trailer samt en futurette där ute också, jag är tokpepp redan! Känns lite som en reboot på storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 18 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2011 (redigerad) Som en favorit i repris från säsong 4 så har en screener av avsnitt ett från säsong fem läckt ut på internet! FY FAN VAD KUNG! Spoilers om s05e01: Jag är så nöjd, trodde att det skulle stupa efter förra säsongens slut och hela idén med att ta det i en ny vinkel.. Älskar hela "tiden har gått framåt"-idén, var lite orolig för att det skulle kännas krystat. Dom nya sidokaraktärerna är också hemskt intressanta, men jag tror dock inte att dom kan toppa Lew Ashby på den fronten! Allt som allt så är jag galet lycklig att det inte var en katastrof! Redigerad 18 december, 2011 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts