Maimstream Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Säsong 3 av Californication, tre avsnitt kvar Är nog sista säsongen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 Jag fattar inte Showtimes hemsida När börjar Californication igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2010 Jag fattar inte Showtimes hemsida När börjar Californication igen? Inget annonserat, men jag tror att det inte är förrän i höst, Augusti-September. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2010 Men kan dom inte skynda på lite?! Vi har inte hela vår tideräkning på oss! Men, jag kan bjuda dig på en nyhet om nästa säsong: Where does this cliffhanger leave Hank in season four? Kapinos wouldn’t reveal any detailed spoilers, but did say: “For three seasons, I’ve had a character who’s seemingly unaffected by everything. He skates through life, there are no consequences. I think what we’re going to be dealing with next season is consequence. At some point, that character has to be rocked by the choices he makes. That doesn’t mean the show is no fun anymore, but I think it’s time to deal with consequences of your actions.” Länk (vet inte om den funkar, men det är en google-cachad version av sidan.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2010 Vill ha mer Californication NU! Fan att jag måste vänta till den 10 januari.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2010 Vill ha mer Californication NU! Fan att jag måste vänta till den 10 januari..Jag blev fett less när jag tog reda på premiärdatumet Speciellt nu när det kanske (förmodligen) gäller den bästa säsongen av dom efter den första! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 Har börjat kolla på Californication och är inne på sjätte avsnittet. Positivt överaskad faktiskt. Allt sex känns dock rätt påklistrat ibland, men det kan man leva med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 Jaha, då har man sett säsongavslutningen av Californication Season 3. Bra säsong, men slutet var lite trist. Är det någon som vet varför Hank blev arresterad? Var det för att han slog Mias manager eller kom det fram att han hade legat med henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Jaha, då har man sett säsongavslutningen av Californication Season 3. Bra säsong, men slutet var lite trist. Är det någon som vet varför Hank blev arresterad? Var det för att han slog Mias manager eller kom det fram att han hade legat med henne? Det var för att han slog Mias manager, han sa ju att han skulle ringa polisen och allt. Däremot så skulle det inte förvåna mig om det med Mia tas upp senare, och att hon får för sig att ändra sig och mjölka ur det hela med att anmäla honom! Ser fram emot säsong fyra riktigt hårt! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 Californication säsong 4 PPPPPPPPROMO fett sugen vill ha 11 januari NU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 Californication säsong 4 PPPPPPPPROMO fett sugen vill ha 11 januari NU 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2010 Californication säsong 4 PPPPPPPPROMO fett sugen vill ha 11 januari NU Yay! Kul att se något nytt iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2010 Såg första avsnittet av Californication nyss. Det var bra. Jäkligt bra! Äntligen har jag någon annan serie att se på förutom alla jag har tittat sönder (Entourage, Sopranos, How To Make It In America, Band of Brothers, The Pacific, etc..) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2010 Säsongsavslutningen för tredje säsongen av Californication var inte att leka med. Jag avskyr att vänta. Vill ha säsong fyra nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2010 Säsongsavslutningen för tredje säsongen av Californication var inte att leka med. Jag avskyr att vänta. Vill ha säsong fyra nu. Bara två månader kvar nu. Själv funderar jag på att se om alla tre säsonger innan dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2010 Lite mer tease inför fjärde säsongen av Californication. Can't wait! http://www.youtube.com/watch?v=XiiyxhWMobw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2010 Lite mer tease inför fjärde säsongen av Californication. Can't wait! http://www.youtube.com/watch?v=XiiyxhWMobw&feature=player_embedded AH, jag orkar inte vänta.. Och när jag väntat klart tror jag inte att jag orkar vänta en vecka mellan varje avsnitt! Den här serien kommer att bli min död.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2010 Måste ge Californication en chans till alltså, gav upp efter halva första säsongen. Tror jag lade ner eftersom jag började kolla med inställningen att det skulle vara som Entourage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2010 Måste ge Californication en chans till alltså, gav upp efter halva första säsongen. Tror jag lade ner eftersom jag började kolla med inställningen att det skulle vara som Entourage. HAHA! Då förstår jag att du lade ner. Men Californication är lite en sån serie som man antingen gillar eller inte. känns inte så Kebabig, men tycker att du ska försöka ge den en till chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2010 Trailer för Californication S04. http://www.youtube.com/watch?v=md3qEc9dSBI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts