Frenzy Skrivet 2 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2014 Jag orkade verkligen inte se igenom sista säsongen, kom ändå en del avsnitt in i den. Så jag valde att läsa hur den slutar genom denna tråden, rätt tråkigt slut alltså. Nåja, var ändå ett tag sedan serien var bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 2 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2014 Hah, en Youtube-användare har klippt ihop ett eget slut. (Helt enkelt klippt dödsscenen och allt efter mötet på perrongen). Och det är mycket bättre. Länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2014 Tja... jag vet inte... jag tror aldrig jag har haft så lite att säga om ett slut. Jag känner ingenting för det. Sjukt tråkig post... antar att det var ett sjukt tråkigt slut. Gah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts