Kebab Skrivet 18 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2011 Inte nu väl? Jag tyckte också så långt in på senaste säsongen, men de senaste två avsnitten har varit underbara. En helt ny twist på hela programkonceptet gör det till så mycket mer än bara en lullig och repetitiv komediserie. I ärlighetens namn har tårarna varit otroligt nära flera gånger de senaste avsnitten, och det är något jag aldrig kunde tänka mig att det skulle hända när jag tittade på himym. Jodå, har varit bra avsnitt på slutet nu men tyvärr verkar jag ha blivit lite avtrubbad och kan inte riktigt uppskatta serien som jag en gång gjorde... Vill dock poängtera att jag fortfarande tycker att serien har ett klart underhållningsvärde och jag kommer fortsätta kolla så länge den sänds. :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2011 (redigerad) Senaste HIMYM var riktigt najs! Aningen förutsägbart kanske, men bra! Edit: Fast det är alltid deprimernade att se Ted få en ny tjej eftersom man vet att det ändå kommer ta slut förr eller senare... Redigerad 10 februari, 2011 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2011 Angående förra veckans HIMYM: Spoiler Jag kopplade (hihi, hundskämt) verkligen inte vad alla började skrika om efter att Barney sade "I think I'm falling in love with her". Det såg inte ut som att de skrek på honom, men de hade inte heller anledning att skrika på varandra... Var det meningen att man skulle kunna urskilja vad som sades? :hm: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!!!!!!!!!!!111111111111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 OMG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 (redigerad) Så värst mycket OMG var det väl ändå inte. Edit: Fast jag tyckte att det var ett väldigt bra avsnitt, lite förutsägbart bara. (Bortsett från OMG-momentet kanske) Redigerad 17 maj, 2011 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 18 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2011 En vild gissning bara Barney och Robin? eller är det så uppenbart? Helt ok avslut på en sådär säsong faktiskt, tycker dom drog ut lite väl mycket med Ted historien, vart lite ointressant stundtals. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2011 Plötsligt kom det en ny säsong! Har inte kollat än, men tänkte tipsa er ifall det var någon annan som hade totalmissat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 20 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2011 Sett båda avsnitten, SADKDKSAKSDKSKASKASAK, bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 21 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2011 Första avsnittet var svagt, andra bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2011 Tror jag är kär i Nora, hennes dialekt 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2011 (redigerad) Usch, tycker ju nästan lite synd om Barney! Redigerad 16 november, 2011 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 16 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2011 (redigerad) Usch, tycker ju nästan lite synd om Barney ! nästan? Redigerad 18 november, 2011 av Henkibojj Spoilertaggat på begäran. //Henki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 16 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2011 Usch, tycker ju nästan lite synd om Barney ! Meh, spoilertaggaaaaaaaaa Mvh Känslig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2011 Usch, tycker ju nästan lite synd om Barney! Eller hur! Sista scenen med honom i det avsnittet avsnittet " this second was the one that would last forever " var sorglig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2011 (redigerad) Jaaa, detta var oväntat. Redigerad 22 november, 2011 av Green_Goblin 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2012 Alltså, har det någonsin förr varit så jävla mycket avbrott mellan avsnitten som det är i den här säsongen? Känns som att programmen har visats varannan vecka ungefär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2012 Säsongavslutningen var NIIIIIICE! (Y) 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2013 Säsongavslutningen var NIIIIIICE! (Y) Verkligen, jag älskade den verkligen! Ska bli så jävla kul att se säsong nio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2013 Verkligen, jag älskade den verkligen! Ska bli så jävla kul att se säsong nio. hahahahahahahha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts