RavenE Skrivet 28 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2010 Haha, bra jäkla scen! Kanske någon mindre spoiler för HIMYM s06e02.. http://www.youtube.com/watch?v=4lDcJtsObmQ Note, vars är YT-länkknappen nu?! Den är garanterat framför ögonen på mig.. Hahaha, åh vad jag satt och skrattade imorse när jag såg det! "Can we go camping?!" <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2010 Det stör mig att de inte plockade in "Hot/Crazy-scale" i senaste HIMYM, det hade passat in så jäkla bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2010 Det stör mig att de inte plockade in "Hot/Crazy-scale" i senaste HIMYM, det hade passat in så jäkla bra! Oh, nu när du säger det. Perfekt upplägg för den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Tycker HIMYM börjar bli sjukt tråkig. Eller åtminstone så börjar Teds karaktär verkligen gå mig på nerverna och det roliga är att jag vet inte om det är meningen att han ska vara så sjukt löjlig, melodramatiskt och patetisk eller om han faktiskt ska föreställa en relaterbar karaktär. Serien skulle aldrig ha slagit lika stort om det inte vore för Barney men till och med han börjar kännas urvattnad. Ja, han har kostymer, ligger med tjejer och har alltid en plan som gör att han alltid vinner men kör man det receptet på varenda jäkla avsnitt så blir allting så förutsägbart. Senaste avsnittet var verkligen dåligt. Teds så kallade "dilemma" var bara pinsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Jag håller med P-C, fullt ut. Plus lite till. Jag tycker att HIMYM ÄR sjukt tråkigt. Barney gillade jag väl i ett par säsonger, Marshall är den roligaste, Robin och Lily är tråkiga och Ted är jobbig. Handlingen kommer ingenstans längre, "running gags" är med för ofta och resten av skämten är inte lika roliga. Senaste Dexter var helt okej, inte så att jag kissade på mig men ändå värt. Slutet var okej. Hoppas att nästa är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Alla i HIMYM är ju bara trötta stereotyper av sig själva. Ted är en romantiker. Marshall tycker allt är awesome. Barney är awesome. Robin är reserverad. Lily är den genomsnittliga kvinnan i ett förhållande, typ "haha, sådär är min flickvän också"-typen. Big Bang Theory var bland det sämsta jag sett by the way. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Jag kan hålla med om att konceptet i HIMYM känns brutalt rostigt nu, och Teds beteende går mig på nerverna med. Men trots det så tyckte jag faktiskt att avsnittet var rätt underhållande, de små skämten här och där gjorde det rätt roligt ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 12 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2010 HIMYM senaste avsnittet reflektion: Varför sa Ted bara inte åt hon jobbiga aktivisten att hon är en hycklande fitta? Och Lily, håll käften. Marshall får väl fan välja själv om han vill fortsätta med sina collegedrömmar eller vara realistisk och stanna på jobbet han gillar. Please kill Lily off. Aja, Barney och Robin ägde i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2011 (redigerad) HOW I MET YOUR MOTHER helvete oväntat, fällde en tår. Redigerad 4 januari, 2011 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 4 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2011 HOW I MET YOUR MOTHER helvete oväntat, fällde en tår. Inte långt borta för mig heller. Fan, ibland kan de göra dramatisk tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2011 (redigerad) HOW I MET YOUR MOTHER helvete oväntat, fällde en tår. Inte långt borta för mig heller. Fan, ibland kan de göra dramatisk tv. Satt och småfnissade åt ett skämt precis innan Spoiler Lily kom dit med taxin och berättade vad som hänt , då blev det tvärvändning och jag blev sadface istället. Edit: Vadfalls? Går det inte att göra den svarta spoilermarkeringen längre? Redigerad 4 januari, 2011 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2011 La just märkte till något konstigt i senaste how i met your mother avsnittet. När dom sitter hos doktorn står det en skylt med 49 på. Sen sitter dom i baren, där har marshall en öl med nr 48 på. Sen kommer barney in och visar laser tag papperet med 47th annual..osv.. Varför? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2011 La just märkte till något konstigt i senaste how i met your mother avsnittet. När dom sitter hos doktorn står det en skylt med 49 på. Sen sitter dom i baren, där har marshall en öl med nr 48 på. Sen kommer barney in och visar laser tag papperet med 47th annual..osv.. Varför? :S Som jag förstod det så var det tänkt som ett litet gimmick. Jag lade också märke till siffrorna och det var en nedräkning 50 - 0. De flesta hade nog räknat med att vid 0:an skulle man få veta att Lily blivit gravid, men istället hade Marshalls pappa dött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2011 Alltså, fyfan vad How I meet your mother är bra! Tror det är det absolut bästa jag någonsin sett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2011 Alltså, fyfan vad How I meet your mother är bra! Tror det är det absolut bästa jag någonsin sett! Vilken säsong är du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2011 Speaking of Himym: Dagens var rätt bra. I'm ready to meet my dad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2011 Speaking of Himym: Dagens var rätt bra. I'm ready to meet my dad! Yes, vackert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 18 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2011 Ah, okej. Jag tyckte precis som du jättelänge och säsong 1-4 tycker jag fortfarande är helt superba, men nu har serien tappat gnistan lite. Inte nu väl? Jag tyckte också så långt in på senaste säsongen, men de senaste två avsnitten har varit underbara. En helt ny twist på hela programkonceptet gör det till så mycket mer än bara en lullig och repetitiv komediserie. I ärlighetens namn har tårarna varit otroligt nära flera gånger de senaste avsnitten, och det är något jag aldrig kunde tänka mig att det skulle hända när jag tittade på himym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 18 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2011 Inte nu väl? Jag tyckte också så långt in på senaste säsongen, men de senaste två avsnitten har varit underbara. En helt ny twist på hela programkonceptet gör det till så mycket mer än bara en lullig och repetitiv komediserie. I ärlighetens namn har tårarna varit otroligt nära flera gånger de senaste avsnitten, och det är något jag aldrig kunde tänka mig att det skulle hända när jag tittade på himym. Gillar också säsong 6. Bra inledning, tappade lite i mitten (hela Zoey skiten är rätt tråkigt tycker jag), men har rest sig på slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts