Martin-123 Skrivet 14 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2009 How I Met Your Mother-spoiler: "I hate Barney Stinson!!!" "Me too!" " " Haha! Det va lätt det bästa i episoden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
95alexander95 Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Kollade precis klart på alla de 5 säsonger av How I Met Your Mother I want mooore... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 Varvar How I Met Your Mother med Big Bang Theory för tillfället! Det sistnämnda har jag inte sett förr, och jag måste säga att jag verkligen har fastnat! Jag tyckte inte det var så roligt först, men efter fem avsnitt laddade jag ner undertexter (engelska givetvis) och då blev det fasen så mycket roligare! Finns vissa riktigt sköna citat, exempelvis: "Anyway, the local cuisine was a little more sausage-based than I'm used to and the result was an internal blitzkrieg with my lower intestine playing the part of Czechoslovakia." <- så jävla bäst "A Homo habilis just discovering his opposable thumbs says what?" "What?" "He-he" "Hey Leonard, yo mama's research methodology's so flawed..." "Shut up Howard![...]" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Varvar How I Met Your Mother med Big Bang Theory för tillfället! Det sistnämnda har jag inte sett förr, och jag måste säga att jag verkligen har fastnat! Jag tyckte inte det var så roligt först, men efter fem avsnitt laddade jag ner undertexter (engelska givetvis) och då blev det fasen så mycket roligare! Finns vissa riktigt sköna citat, exempelvis: "Anyway, the local cuisine was a little more sausage-based than I'm used to and the result was an internal blitzkrieg with my lower intestine playing the part of Czechoslovakia." <- så jävla bäst "A Homo habilis just discovering his opposable thumbs says what?" "What?" "He-he" "Hey Leonard, yo mama's research methodology's so flawed..." "Shut up Howard![...]" *Knock* Penny? *Knock* Penny? *Knock* Penny? *Knock* Penny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 13 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2010 (redigerad) Jag gillade inte att Rachel Bilson var med i nyaste How I Met Your Mother! Hon hör bara hemma i en serie! Redigerad 13 januari, 2010 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2010 Jag gillade inte att Rachel Bilson var med i nyaste How I Met Your Mother! Hon hör bara hemma i en serie! Hahah hon var grymt het i det avsnittet som förövrigt var jävligt bra . Bästa från denna säsongen? Brukar inte gilla musikaler i serier o så men Barney var helt awesome. Fyfan va bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Jag kan inte förstå att jag inte har tittat på HIMYM tidigare. Jag fick upp intresset för den när den började gå på 6an och nu är jag helt fast. Inne i säsong 2 atm. Så skönt att veta att jag har hela tre säsonger kvar att skratta mig igenom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Jag kan inte förstå att jag inte har tittat på HIMYM tidigare. Jag fick upp intresset för den när den började gå på 6an och nu är jag helt fast. Inne i säsong 2 atm. Så skönt att veta att jag har hela tre säsonger kvar att skratta mig igenom! Jag för 1½ månad sen. Nu har jag bara senaste avsnittet i säsong 5 kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Haha! Senaste How I Met Your Mother va sjukt bra! Bang, bang, bangety-bang, I said, bang, bang, bangety-bang! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Kollar just nu på HIMYM S5E16 ..och FYFAN vad jag garvade åt Lunch lady Scooter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Har plöjt igenom hela hela himym, helt okej serie, synd att hypen är så överdriven och töntig bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 Haha! Senaste How I Met Your Mother va sjukt bra! Bang, bang, bangety-bang, I said, bang, bang, bangety-bang! Ja jösses, den låten var rolig nog ändå, men i sista scenen när ukulelen kom fram brast det totalt för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
95alexander95 Skrivet 19 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2010 Bara jag som tycker att det senaste How I Met Your Mother var kasst? Varför skulle Tony vara så elak och göra en film om Ted, och varför skulle inte Ted kontakta honom? Och varför tyckte inte att hans flickvän att Yed Moseby var väldigt likt Ted Moseby? Ingenting makes sense. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2010 Kollat igenom HIMYM nu. Är lite kluven. Det är en bra serie, gillar hur den berättas men jag står bara inte ut med Ted. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2010 How I Met Your Mother S06E01: Spoiler 1. Marshall briljerade 2. Har Lily's bröst blivit större? 3. Man avbryter inte en historielektion av Barney! 4. -Candles? -Check -Music to set the mood? -Check -Music for when we're actually doing it? *Banjobanjo* -Check jag skrattade så jag kiknade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2010 How I Met Your Mother S06E01: Spoiler 1. Marshall briljerade 2. Har Lily's bröst blivit större? 3. Man avbryter inte en historielektion av Barney! 4. -Candles? -Check -Music to set the mood? -Check -Music for when we're actually doing it? *Banjobanjo* -Check jag skrattade så jag kiknade. 1. Indeed! 2. I think so! 3. Korrekt! 4. Bästa scenen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2010 Hahaha, Barney under andra halvan av det nya HIMYM.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2010 Haha, bra jäkla scen! Kanske någon mindre spoiler för HIMYM s06e02.. http://www.youtube.com/watch?v=4lDcJtsObmQ Note, vars är YT-länkknappen nu?! Den är garanterat framför ögonen på mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2010 Haha, bra jäkla scen! Kanske någon mindre spoiler för HIMYM s06e02.. http://www.youtube.com/watch?v=4lDcJtsObmQ Note, vars är YT-länkknappen nu?! Den är garanterat framför ögonen på mig.. Under knappen 'Specialtaggar'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 28 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2010 (redigerad) Haha, bra jäkla scen! Kanske någon mindre spoiler för HIMYM s06e02.. http://www.youtube.com/watch?v=4lDcJtsObmQ Note, vars är YT-länkknappen nu?! Den är garanterat framför ögonen på mig.. Specialtaggar > youtube btw, bästa delen i avsnittet. Redigerad 28 september, 2010 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts