Populärt inlägg Hultenius Skrivet 4 maj, 2011 Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2011 Forumet har idag fått tre nya globala moderatorer: Umberto, Henkibojj och Misterwhoopee. De har tidigare haft ansvar för GTA-forumen och Loungen men har under en längre tid känt sig manade att ta på sig en lite större hatt. Samtidigt har flera gamla moderatorer/admins lämnat sina platser på grund av bristande intresse och aktivitet. Jag pratar om KalleR, Arvid, Nord, Topp3 och Azore. Dessa moderatorer har gjort väldigt mycket för forumet under åren och förtjänar ett stort tack! 13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2011 Se där, lite "nygamla" verktyg att leka med igen för min del då. Tråkigt på ett sett med gamla GTAsajten-profiler som nu stigit ner, men bra att inaktiva konton inte har tillgång till verktygen. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2011 Mycket bra, forumet behövde fler globala moderatorer. Det var väl bara Stellan som fortfarande loggade in lite nu och då av de globala, och honom ser man på tok för sällan nu för tiden. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2011 Det var på tiden!! Nämen, det är något forumet behövde. Även om det inte förekommer speciellt mycket "civil olydnad" numera så tycker jag att moderatorerna bör lägga mer fokus på att upprätthålla mer av någon sorts ordning och standard i posterna. Med det menar jag t.ex. ordentliga och tydliga trådtitlar, specifika trådregler och andra mer praktiskt kosmetiska saker. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2011 Det känns verkligen som att det här var en behövd förändring för forumets bättre framtid! Bravo! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2011 (redigerad) Härligt mannen! Inte en dag för tidigt. Redigerad 4 maj, 2011 av Kebab 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2011 Det kom oväntat. Och självklart så ska KalleR, Arvid, Nord, Topp3 och Azore ha ett stort tack för tiden de har lagt ner på forumet! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2011 Stort grattis till er och tack till de gamla moderatorerna för ert arbete här. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2011 Tack för förtroendet. Personligen tänker jag bl.a. fokusera på att minska de stora megatrådarnas långvariga dominans. Det uppstår ofta intressant diskussionsmaterial i t.ex. TROMS, Hyllningstråden, Klagomuren osv och jag hoppas vi nya ser till att sådana diskussioner tas till vara, flyttas ut och görs till trådar. Där finns mycket outnyttjad potential. I övrigt är det, som Jacker säger, "grundmodereringen" som måste förbättras. Dags att kavla upp ärmarna! 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2011 Grattis! Tråkigt att dem gamla moderatorerna har lämnat oss, men dem har väll ledsnat antar jag.. Så det är inte mer än rätt att dem här tre får mera ansvar! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2011 När det uppstår trådmaterial i tex TROMS så borde admins klippa ut inläggen och skapa en ny tråd av dem, istället för att bara be den som gjort inlägget göra det. Tror att en del inte orkar skapa en ny tråd, och på så sätt försvinner ämnet. Bara ett förslag. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2011 När det uppstår trådmaterial i tex TROMS så borde admins klippa ut inläggen och skapa en ny tråd av dem, istället för att bara be den som gjort inlägget göra det. Tror att en del inte orkar skapa en ny tråd, och på så sätt försvinner ämnet. Bara ett förslag. Titta till exempel tv serier tråden, där Umberto gjort trådar av olika serier. Så att det kommer bli flera trådar kan vi nog förvänta oss! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2011 (redigerad) Har fixat en sär skrivning som jag stört mig på i flera år. "Gitarr tråden" heter numera "Gitarrtråden". Basta! Bra jobb med tv-serierna! Redigerad 5 maj, 2011 av Misterwhoopee 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2011 När det uppstår trådmaterial i tex TROMS så borde admins klippa ut inläggen och skapa en ny tråd av dem, istället för att bara be den som gjort inlägget göra det. Tror att en del inte orkar skapa en ny tråd, och på så sätt försvinner ämnet. Bara ett förslag. Självklart, det var det jag försökte få sagt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2011 (redigerad) Ska ni hålla på att un-klistra trådar tycker jag ni ska skriva det här så man vet det, och skriva vad ni flyttar för post. Underlättar ju lite, imo. Eller, ja.. Ni kan väll försöka uppdatera lite smått vad ni "gör"? Redigerad 5 maj, 2011 av iweX 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2011 (redigerad) Till de som klistar och un-klistrar: Tack! Bra jobbat! *lät bättre på engelska, men är det ett svenskt forum så är det! Redigerad 5 maj, 2011 av Sniper 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2011 Ska ni hålla på att un-klistra trådar tycker jag ni ska skriva det här så man vet det, och skriva vad ni flyttar för post. Underlättar ju lite, imo. Eller, ja.. Ni kan väll försöka uppdatera lite smått vad ni "gör"? This. Forumet förvirrar mig nu. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2011 Härligt! Jag själv kommer nog använda mina verktyg ganska blygsamt ett tag framöver, men såklart gripa in där det behövs Tråkigt med de gamla moderatorerna, men sådan är väl livets gång på internetforum. Jag minns mycket från den gamla tiden när de var aktiva allihopa. Stort tack till er och för det nya jobbet! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2011 Visste inte vart jag skulle skriva, så jag skriver det här. Tack Umberto för posten/tråden hjälper ganska mycket, och att på så sätt ser vi medlemmar också vad som händer här på forumet! Bra initiativ, keep it up! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2011 Mycket bra, forumet behövde fler globala moderatorer. Det var väl bara Stellan som fortfarande loggade in lite nu och då av de globala, och honom ser man på tok för sällan nu för tiden. Inloggad varje dag, sköter rapporteringar. Done and done. Skriver dock väldigt sällan, läser på mobilen och glömmer sen att jag skulle svara på något. Husägande tar allt för mycket fritid för att sitta och slösurfa. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts