Plaisir Skrivet 2 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2011 Oj. Hm. Oväntat... återkommer med reaktion om det blir någon. Hur dog han? Enligt bilden så vart han köttad med en kavel i ansiktet tills han dog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2011 Kan tycka att det är skönt. Inte för min egen skull men snarare för det amerikanska folket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2011 Enligt bilden så vart han köttad med en kavel i ansiktet tills han dog. Vet inte vilken bild du sett, men den bild som Pakistansk media släppt är fejk som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2011 Hur dog han? Han blev skjuten i huvudet enligt vissa källor. Om det är 100% sant låter jag vara osagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2011 På Rapports 16-sändning sa dem att kroppen redan är begravd/dumpad i Arabiska havet. Varför göra sig av med kroppen så fort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2011 Vet inte vilken bild du sett, men den bild som Pakistansk media släppt är fejk som fan. Den som Aftonbladet hade. hur som helst den enda bild jag sett och det enda som kännetecknar Usama är att han har skägg och hår. Däremot inget grått i skägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 2 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2011 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 2 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2011 (redigerad) Reuter har en Live-sändning om Usama bin Ladin på SVTplay. Jag vet inte riktigt om det ger något just nu men kan vara intressant att hålla ett öga på. http://svtplay.se/v/2411037/reuters_livesandning_om_usama_bin_laden Edit: Verkar inte ge någonting såhär sent. Redigerad 2 maj, 2011 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2011 Han blev skjuten i huvudet enligt vissa källor. Om det är 100% sant låter jag vara osagt. http://www.dn.se/nyheter/varlden/usama-bin-ladin-dod "Enligt CNN sköts bin Ladin i huvudet." Borde väl kanske vara det troligaste? På Rapports 16-sändning sa dem att kroppen redan är begravd/dumpad i Arabiska havet. Varför göra sig av med kroppen så fort? http://www.dn.se/nyheter/varlden/usama-bin-ladin-dod "Hans kropp förflyttades därefter från Pakistan till Afghanistan. Sedan begravdes den till havs, skriver New York Times på sin sajt. Dels för att följa muslimsk sed som säger att kroppen måste begravas inom 24 timmar, men uppgifter har även gjort gällande att det är för att man inte vill skapa en plats dit folk kan vallfärda för att minnas bin Ladin." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2011 (redigerad) edit: fan vad seg jag var... Redigerad 2 maj, 2011 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2011 (redigerad) Blev oerhört förvånad när jag läste detta i morse. Visst trodde jag att han skulle åka fast/dödas vid något tillfälle, men att det kom så här snabbt och utan förvarning blev ju lite chokerande. Det här är en mycket stor händelse. Dock har jag svårt att se på Bin Laden som Al-Qaida's egentliga ledare. Han var ju mer en galjonsfigur man kunde rikta sitt hat mot. Men visst förstår jag att amerikanska folket är glada. Bin Laden symboliserade 9/11, och det är först nu som jag tror att amerikanska folket kan få någon sorts ro. Inte för att jag skulle uppmana till lugn precis. Al-Qaida kommer svara på detta med ett eller flera större terrordåd. Mark my words. EDIT: Det här är tydligen Bin Ladens hus: Källa Redigerad 2 maj, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2011 (redigerad) Skulle vart kul att få tag i han levande och överlämnat in han och fått en jävla massa $$$$ Nu är det dags att lyssna på denna låt då http://www.youtube.com/watch?v=GUXD-ZQD64M Redigerad 2 maj, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 2 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2011 Känns lite konstigt att USA helt plötsligt ska respektera deras största fiendes religiösa läggning och slänga ner karln i havet direkt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2011 Känns lite konstigt att USA helt plötsligt ska respektera deras största fiendes religiösa läggning och slänga ner karln i havet direkt. De fann nog snarare den seden väldigt praktisk. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 2 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2011 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2011 Även om allt pekar på att Bin Laden är död, och jag verkligen tror på detta, känner jag ju endå en viss skepticism i det hela. Det är bara något om känns lite skumt med hela situationen. Varför kasta honom i havet? För att inte kunna "bevisa" att han är död, när han kanske faktiskt fortfarande lever? Jag tror att Bin Laden är död, men det är klart att den lilla konspirationsteoretikern som bor inne i mig börjar spöka ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2011 Nej, attacken skedde gör ganska exakt 17 timmar sedan, för en vecka sedan ska ordern om det ha givits. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2011 (redigerad) Vet inte hur pass säkra SR är, men enligt deras RSS-flöde så ska det ha tagits DNA-prov som bekräftar att det verkligen var Ladin. http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=4484148 Redigerad 2 maj, 2011 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2011 Var det den här bilden som Pakistanska medier spred? Den är (ju) hur som helst fejk. Jag kan förstå att amerikanerna är glada nu, men jag tycker ändå det är jävligt konstigt att man går man ur huse för att fira hans död. Hade terrorhotet varit över för alltid så hade det varit mer befogat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 2 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2011 Nu har Al Qaida en extra ursäkt för att göra något makabert terrordåd mor USA. Bara en tidsfråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts